Call of Duty Warzone
یحیی رحیمی

فصل سوم بازی Call of Duty: Modern Warfare لو رفت: نقشه‌ها و تغییرات بتل رویال

یحیی رحیمی 9 فروردین 1399 بدون دیدگاه
683 بازدید

فصل جدید بازی Call of Duty: Modern Warfare سورپرایزهای بزرگی برای طرفداران دارد. به تازگی اطلاعاتی از این بازی لو رفته است که محتوای کامل فصل جدید بازی را لو می دهد. ما در حال حاضر از نسخه ریمستر شده بازی Modern Warfare 2 می دانیم و حالا زمان فهمیدن جزئیات فصل سوم هستیم.

نقشه Backlot که یکی از مپ های کلاسیک Call of Duty 4 است در فصل سوم بازی با ظاهری کاملا جدید برخواهد گشت. علاوه بر آن نقشه Village نیز دیگر نقشه جدید فصل سوم خواهد بود. این فصل قرار است سلاح های جدید مانند SKS Sniper و Renetti را اضافه کند. دو اپراتور تازه هم در بازی حاضر خواهند شد و اسم آن‌ها نیز Alex و Ronin خواهد بود.

فصل دوم بازی Call of Duty: Modern Warfare روز هفتم آوریل به اتمام خواهد رسید و بعد از آن فصل سوم شروع خواهد شد. با توجه به اطلاعات منتشر شده از فصل دوم بازی، به نظر می رسد که این شایعات منتشر شده نیز درست باشند. جدا از آن اطلاعاتی در مورد بخش بتل رویال بازی به نام Call of Duty: Warzone هم لو رفته است.

قرار است حالت دو نفره و تیمی چهار نفره به این بخش اضافه شود. همچنین یک نسخه از بازی وجود خواهد داشت که با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت. مود Shotty Snipers نیز بخشی از محتوای جدید Warzone خواهد بود. در این مود تنها می توان از شات گان و تک تیرانداز استفاده کرد و هیجان خاص خودش را دارد. در نسخه دیگری تنها هدت شات مد نظر خواهد بود. همچنین اگر دوست دارید کاملا واقعی بازی کنید، Realism Battle Royale به شما اجازه می دهد تمام المان های واقع روی صفحه را پاک کنید و فقط خودتان و سلاحتان خواهید بود.

در آخر باید گفت که اگر حس می کنید بسیار حرفه ای هستید، می توانید حالت فوق العاده سخت را تجربه کنید که در آن علاوه بر حذف HUD، میزان جان شما سریعتر تمام می شود. فصل جدید چند هفته آینده شروع خواهد شد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.