Stray
یحیی رحیمی

با داستان و گیم پلی بازی Stray مخصوص پلی استیشن 5 آشنا شوید

یحیی رحیمی 11 مهر 1399 1 دیدگاه
2,161 بازدید

اولین بار در رویداد معرفی کنسول پلی استیشن 5 بود که با یک بازی متفاوت با حضور یک گربه بامزه و دوست‌داشتنی مواجه شدیم. این بازی Stray نام داشت که تریلر معرفی آن، گربه نارنجی‌رنگی را به‌عنوان شخصیت اصلی نشان داد که در خیابان‌های شهر می‌دوید و با کوله‌پشتی کوچکی، دنبال راهی برای برگشت به خانه می‌گشت. شاید یکی از زیباترین تریلرهایی بود که تابه‌حال از بازی‌های پلی استیشن 5 دیده‌ایم. خوشبختانه سونی اطلاعات بیشتری از بخش داستان و گیم پلی آن منتشر کرده است.

سونی با آپدیت صفحه بازی Stray در وب‌سایت پلی استیشن، توضیح زیرا را اضافه کرده است:

گم‌شده، تنها و دورافتاده از خانواده، این گربه ولگرد باید از سد خطرات و موانع پیش رو در این شهر مدرن بگذرد و راه خانه را پیدا کند. استری یک بازی ماجراجویی سوم شخص است که در خیابان و کوچه‌های شهری مدرن روایت می‌شود. دنیا را از طریق یک گربه ولگرد مشاهده کنید و با عناصر محیطی موجود، به شیوه‌ای بامزه تعامل برقرار کنید.

در ادامه صفحه، از نحوه جستجو و گردش این گربه در سطح شهر گفته‌شده و اینکه، توانایی پریدن به پشت‌بام ساختمان‌ها و نقاط بالا و پایین وجود دارد. او مجبور به محافظت در مقابل خطرات محیطی است و باید معماهایی را در وسط راه‌حل کند و این در حالی است که فضای شهر، پر از ربات‌های ولگرد و موجودات خطرناک است. این گربه باید موفق به پیدا کردن خانه اصلی‌اش شود.

اگر صاحب یک گربه خانگی هستید، می‌دانید که کارهای آن‌ها چه اندازه بامزه و خنده‌دار است. استودیو BlueTwelve Studio با آگاهی از این موضوع، شخصیت خاصی برای گربه در نظر گرفته تا افعالی بامزه، ابلهانه و بعضی‌اوقات آزاردهنده از او سر بزند و خبری از یک شخصیت اصلی ساکت و یکسان نیست. بلکه او قادر به پیدا کردن آشنا و دوست هم در مسیر راهش خواهد بود. بازی Stray در سال 2021 منتشر می‌شود و امیدواریم زودتر، تریلر و ویدیوهای بیشتری از آن دریافت کنیم.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ادیب

    مهمان

    سلام من الان بازی رو روی کامپیوترم دارم. خیلی بازی جذابیه. المان های گیمپلیش خیلی خوب و فیزیک کاراکتر واقعیه. گرافیک بازی هم خیلی خوبه.

    پاسخ دهید