بازی Bloodborne بلادبورن
یحیی رحیمی

سونی Bloodborne را در فهرست بهترین بازی انحصاری پلی استیشن قرار نداد

یحیی رحیمی 28 اسفند 1402 بدون دیدگاه
328 بازدید

سونی روز گذشته یک نظرسنجی اینترنتی در توییتر به راه انداخت و از طرفداران خواست تا بهترین بازی انحصاری تاریخ پلی استیشن را انتخاب کنند. بازی Bloodborne در این فهرست قرار نداشت و این مسئله منجر به عصبانیت طرفداران شد و بسیاری نوشتند که سونی، رفتار مناسبی در قبال این بازی محبوب ندارد و حتی اسم آن را هم فراموش کرده است.

وقتی صحبت از بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن می‌شود، اسامی مانند God of War و The Last of Us سریع به ذهنمان می‌رسند. به نظر می‌رسد که شرکت سونی، بازی بلادبورن را جزو انحصاری‌های درجه یک نمی‌داند و آن را در نظرسنجی جدید حذف کرده است. صفحه‌های سونی در شبکه‌های اجتماعی در طی چند روز اخیر، نظرسنجی تازه‌ای برای انتخاب بهترین بازی انحصاری پلی استیشن از نظر طرفدارها به راه انداختند. عناوین مهمی مانند خدای جنگ‌: رگناروک، لست آو آس، گوست آو سوشیما و هورایزن دیده می‌شوند، اما خبری از بازی نسل پیش فرام‌سافتور نیست.

شرکت سونی در طی چند سال اخیر، پاسخی به درخواست‌های طرفداران بلادبورن نداده است. ریمستر و نسخه کامپیوتر در دست ساخت نیست و این بازی، فراموش‌شده به چشم می‌آید. این در حالی است که طرفداران نظر دیگری دارند و معتقدند که بازی Bloodborne، کیفیت بیشتری نسبت به دیگر عناوین انحصاری سونی دارد و اگر در این نظرسنجی حضور پیدا می‌کرد، به راحتی دیگر بازی‌ها را شکست می‌داد. در حال حاضر اکثر نظرات زیر توییت‌های سونی مربوط به طرفداران بلادبورن است و آنها در حال یادآوری این بازی تحسین‌شده به ادمین‌ها هستند.

بازی Bloodborne بلادبورنحذف Bloodborne از نظرسنجی سونی

گفتنی است چندین بازی انحصاری دیگر پلی استیشن در نظرسنجی قرار ندارند. به نظر می‌رسد که این نظرسنجی نیز حالت تبلیغاتی دارد و هدف آن، مشخص کردن بهترین بازی از نظر طرفدارها نیست. چنین نظرسنجی‌هایی به‌منظور افزایش تعامل با کاربر ترتیب داده می‌شوند و سونی با دریافت لایک و کامنت‌های متعدد به هدف خود دست یافته است. یکی از کاربران در واکنش به تصمیم سونی نوشت: Bloodborne را از لیست حذف کرده‌اید، چون می‌دانید که کل این فهرست را می‌‌شست و کنار می‌گذاشت.»

تعدادی معتقدند که بلادبورن می‌توانست به‌سادگی دیگر بازی‌های انحصاری را شکست دهد. نکته عجیب آن است که بازی Demon’s Souls نیز در این نظرسنجی حاضر است و حذف بلادبورن موجب نگرانی طرفدارها شده است. هیدتاکا میازاکی در مصاحبه ماه گذشته از استقبال طرفدارهای بلادبورن تشکر کرد، اما به شایعات نسخه کامپیوتر، واکنشی نشان نداد. شایعات نشان می‌دهد که ریمیک بازی Bloodborne برای کنسول نسل بعدی سونی آماده می‌شود. نظر شما چیست؟ بهترین انحصاری تاریخ پلی استیشن کدام بازی است؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.