دانلود بازی Stray برای PS4
دانلود بازی Stray برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Stray برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 26 شهریور 1401 3 دیدگاه
6,794 بازدید

دانلود بازی Stray برای پلی استیشن 4

پرورش ایده‌های نو در بازی‌های ویدیویی در بسیاری از موارد اگر به‌خوبی پیاده‌سازی شود، می‌تواند منجر به خلق بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای بشود که طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به خود جلب کند. هر بار شاهد ظهور بازی‌های جذاب زیادی با سوژه‌های نو و جدید هستیم که می‌توانند تجربه‌ای لذت‌بخش را به خوردمان دهند. بازی Stray از استودیو BlueTwelve جدیدترین عنوان در سبک ماجراجویی بوده که سوژه جذاب و متفاوتی را برای تجربه در اختیارتان قرار می‌دهد؛ قدم زدن در نقش یک گربه بامزه در خیابان‌ها و خانه‌های سایبرپانکی و مملو از ربات‌ها، دنیایی که پس از انقراض بشریت جریان دارد.

قدم زدن در شهرهای سایبرپانکی آینده

ماجراجویی‌های شما به عنوان یک گربه تنها در شهری آینده‌گرایانه جریان دارد که در آن‌ها انواع ربات‌ها به جای انسان‌ها سکونت دارند و اثری از بشریت مشاهده نمی‌شود. شما باید در نقاط مختلفی از این شهر بزرگ گشت و گذار کرده، مسیر خود را پیدا کنید و برخی معماها و چالش‌ها را نیز پشت سر بگذارید. از آنجا که در نقش یک گربه قرار دارید، دنیا را از دید او تجربه کرده و بسیاری از کارهای بامزه‌ای که گربه‌ها انجام می‌دهند را نیز می‌توانید اجرا کنید، از خراش انداختن مبل و فرش و دیوار گرفته تا صدای میو میو در آوردن و انداختن اشیاء از بلندی به روی زمین و…

گیم پلی گربه‌ای!

گربه‌ای که کنترل می‌کنید به یک ربات مخصوص و پرنده به اسم B-12 دسترسی دارد که کنترلش توسط کوله‌پشتی‌ای که به او متصل شده در دست خواهد داشت. این ربات به شما اجازه می‌دهد حرف سایر ساکنین دنیای سایبرپانکی بازی را بفهمید و با آن‌ها تعامل داشته باشید. علاوه بر این راهنمای مسیر و راه‌حل بسیاری از معماها را به کمک این ربات پیشرفته که همراهتان است خواهید فهمید. بازی با زاویه دوربین سوم شخص طراحی شده و به گشت و گذار، فعالیت‌های فرعی گربه‌ای و همچنین حل کردن معماها و عبور از موانع پلتفرمر خلاصه می‌شود و گیم پلی کوتاه در حد 5 ساعت را به خوردتان خواهد داد. بخش‌هایی از بازی نیز به تعقیب و گریزهای مهیج اختصاص دارد که هیجان بیشتری را ارائه می‌دهد.

گرافیک زیبا و جذاب

بازی Stray در زمینه گرافیکی نیز یکی از عناوین نسل جدید محسوب شده و تمامی نورپردازی‌ها، انیمیشن‌های خود گربه و ربات‌ها و جزییات تصویر در آن به شکلی زیبا و چشم‌نواز طراحی شده‌اند. قدم زدن در شهرهای رنگارنگ سایبرپانکی که مملو از چراغ‌های نئون و ربات‌های پیشرفته است، دیدن انعکاس تصاویر در چاله‌های آب و موتور فیزیک مناسبی که تعامل با اشیاء را میسر می‌کند از ویژگی‌های بارز گرافیکی بازی است. خود کاراکتر اصلی شما نیز به شکلی کاملاً طبیعی و واقع‌گرایانه طراحی شده و تمامی حرکات، جزییات ظاهری و اعمالش دقیق هستند. این بازی کوتاه توسط تیمی خوش‌ذوق و کوچک ساخته شده که تجربه‌ای لذت‌بخش، متفاوت و سرگرم‌کننده از زندگی یک گربه را در محیطی دیجیتالی به خوردتان خواهد داد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cyberpunk 2077 و Forged In Shadow Torch را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Stray برای پلی استیشن 4 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Lost, alone and separated from family, a stray cat must untangle an ancient mystery to escape a long-forgotten city.
Stray is a third-person cat adventure game set amidst the detailed, neon-lit alleys of a decaying cybercity and the murky environments of its seedy underbelly. Roam surroundings high and low, defend against unforeseen threats and solve the mysteries of this unwelcoming place inhabited by curious droids and dangerous creatures.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Stray در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی Stray نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 4 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۲
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 5 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    حسام

    مهمان

    سلام چطوری باید به ps4 انتقال بدیم

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمد در پاسخ به حسام

      مهمان

      سلام بعد از دانلود فایل rar رو توسط برنامه «RAR» استخراج کنید و به فلش انتقال بدین
      دو تا نکته باید رعایت بشن:
      ۱ مطمئن باشین فایل به pkg تبدیل شده
      ۲ قبل از انتقال فایل pkg, فلش رو به فرمت exFAT تبدیل کنید
      بعد از این عمل، دستگاه رو جیلبریک کنید و رو فلش رو اتصال کنید به PS4.
      سپس به قسمت gold hen و روی گزینه اول کلیک کنید سپس رو package installer کلیک کنید و بازی مورد نظر رو نصب کنید

  • Avatar

    اریا

    مهمان

    سلام ببخشید من اکانتم ریجن ترکیه است روی ان کار میکنه

    پاسخ دهید