دانلود بازی Stray برای PC
دانلود بازی Stray برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Stray برای PC

پارسی گیم 29 تیر 1401 133 دیدگاه
175,626 بازدید

دانلود بازی Stray برای کامپیوتر

پرورش ایده‌های نو در بازی‌های ویدیویی در بسیاری از موارد اگر به‌خوبی پیاده‌سازی شود، می‌تواند منجر به خلق بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای بشود که طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به خود جلب کند. هر بار شاهد ظهور بازی‌های جذاب زیادی با سوژه‌های نو و جدید هستیم که می‌توانند تجربه‌ای لذت‌بخش را به خوردمان دهند. بازی Stray از استودیو BlueTwelve جدیدترین عنوان در سبک ماجراجویی بوده که سوژه جذاب و متفاوتی را برای تجربه در اختیارتان قرار می‌دهد؛ قدم زدن در نقش یک گربه بامزه در خیابان‌ها و خانه‌های سایبرپانکی و مملو از ربات‌ها، دنیایی که پس از انقراض بشریت جریان دارد.

قدم زدن در شهرهای سایبرپانکی آینده

ماجراجویی‌های شما به عنوان یک گربه تنها در شهری آینده‌گرایانه جریان دارد که در آن‌ها انواع ربات‌ها به جای انسان‌ها سکونت دارند و اثری از بشریت مشاهده نمی‌شود. شما باید در نقاط مختلفی از این شهر بزرگ گشت و گذار کرده، مسیر خود را پیدا کنید و برخی معماها و چالش‌ها را نیز پشت سر بگذارید. از آنجا که در نقش یک گربه قرار دارید، دنیا را از دید او تجربه کرده و بسیاری از کارهای بامزه‌ای که گربه‌ها انجام می‌دهند را نیز می‌توانید اجرا کنید، از خراش انداختن مبل و فرش و دیوار گرفته تا صدای میو میو در آوردن و انداختن اشیاء از بلندی به روی زمین و…

گیم پلی گربه‌ای!

گربه‌ای که کنترل می‌کنید به یک ربات مخصوص و پرنده به اسم B-12 دسترسی دارد که کنترلش توسط کوله‌پشتی‌ای که به او متصل شده در دست خواهد داشت. این ربات به شما اجازه می‌دهد حرف سایر ساکنین دنیای سایبرپانکی بازی را بفهمید و با آن‌ها تعامل داشته باشید. علاوه بر این راهنمای مسیر و راه‌حل بسیاری از معماها را به کمک این ربات پیشرفته که همراهتان است خواهید فهمید. بازی با زاویه دوربین سوم شخص طراحی شده و به گشت و گذار، فعالیت‌های فرعی گربه‌ای و همچنین حل کردن معماها و عبور از موانع پلتفرمر خلاصه می‌شود و گیم پلی کوتاه در حد 5 ساعت را به خوردتان خواهد داد. بخش‌هایی از بازی نیز به تعقیب و گریزهای مهیج اختصاص دارد که هیجان بیشتری را ارائه می‌دهد.

گرافیک زیبا و جذاب

بازی Stray در زمینه گرافیکی نیز یکی از عناوین نسل جدید محسوب شده و تمامی نورپردازی‌ها، انیمیشن‌های خود گربه و ربات‌ها و جزییات تصویر در آن به شکلی زیبا و چشم‌نواز طراحی شده‌اند. قدم زدن در شهرهای رنگارنگ سایبرپانکی که مملو از چراغ‌های نئون و ربات‌های پیشرفته است، دیدن انعکاس تصاویر در چاله‌های آب و موتور فیزیک مناسبی که تعامل با اشیاء را میسر می‌کند از ویژگی‌های بارز گرافیکی بازی است. خود کاراکتر اصلی شما نیز به شکلی کاملاً طبیعی و واقع‌گرایانه طراحی شده و تمامی حرکات، جزییات ظاهری و اعمالش دقیق هستند. این بازی کوتاه توسط تیمی خوش‌ذوق و کوچک ساخته شده که تجربه‌ای لذت‌بخش، متفاوت و سرگرم‌کننده از زندگی یک گربه را در محیطی دیجیتالی به خوردتان خواهد داد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cyberpunk 2077 و Outer Wilds را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Stray برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-2300 | AMD FX-6350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650 Ti, 2 GB | AMD Radeon R7 360, 2 GB
DirectX: Version 12
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-8400 | AMD Ryzen 5 2600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 780, 3 GB | AMD Radeon R9 290X, 4 GB
DirectX: Version 12
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Lost, alone and separated from family, a stray cat must untangle an ancient mystery to escape a long-forgotten city.
Stray is a third-person cat adventure game set amidst the detailed, neon-lit alleys of a decaying cybercity and the murky environments of its seedy underbelly. Roam surroundings high and low, defend against unforeseen threats and solve the mysteries of this unwelcoming place inhabited by curious droids and dangerous creatures.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.56 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.1 از میانگین رای 99 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Stray در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Stray نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Stray کرک شده است ؟

بله. بازی Stray توسط گروه Razor1911 کرک شده است.

۲
آیا سیستم من بازی Stray را اجرا می کند ؟

برای اجرای Stray شما نیاز به ویندوز 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده Intel Core i5-2300 یا AMD FX-6350 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 650 Ti, 2 GB یا AMD Radeon R7 360, 2 GB هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 10 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Stray را بررسی کنید.

۳
داستان بازی Stray در چه جهانی روایت می شود ؟

ماجراجویی‌های شما به عنوان یک گربه تنها در شهری آینده‌گرایانه جریان دارد که در آن‌ها انواع ربات‌ها به جای انسان‌ها سکونت دارند و اثری از بشریت مشاهده نمی‌شود. شما باید در نقاط مختلفی از این شهر بزرگ گشت و گذار کرده، مسیر خود را پیدا کنید و برخی معماها و چالش‌ها را نیز پشت سر بگذارید. از آنجا که در نقش یک گربه قرار دارید، دنیا را از دید او تجربه کرده و بسیاری از کارهای بامزه‌ای که گربه‌ها انجام می‌دهند را نیز می‌توانید در اجرا کنید، از خراش انداختن مبل و فرش و دیوار گرفته تا صدای میو میو در آوردن و انداختن اشیاء از بلندی به روی زمین و…

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 133 دیدگاه
  • Avatar

    اریا

    مهمان

    ببخشید این بازی تا ۲ ماه دیگه حذف نشه بی چارم

    پاسخ دهید
    • Avatar

      علی در پاسخ به اریا

      مهمان

      چرا؟????

  • Avatar

    amirr

    مهمان

    سلام من یه مشکلی دارم وقتی بازی رو اینستال میکنم و میخوام اوپن کنم بازیو ارور ++microsoft visual c میده ویندوزم 11 هست

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به amirr

      پشتیبانی

      سلام متن دقیق ارور رو بنویسید

    • Avatar

      abbas در پاسخ به amirr

      مهمان

      داداش مشکل از نصب نکردن نرم افزار های c++ باید موقع نصب ستاپ بخش سوم که رسیدی تیک همه ابدیت ها و این سی دو مثبت ها و میکروسافت ابدیت رو بزنی و با نت همراه اول دانلود کنی چون ممکنه توی سیستمت پیش فرض نباشه

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 133 دیدگاه