Rocket League
یحیی رحیمی

بازی‌های مجانی فروشگاه Epic Games: دریافت کوپن 10 دلاری با نصب Rocket League

یحیی رحیمی 4 مهر 1399 بدون دیدگاه
2,362 بازدید

شرکت Epic Games مدتی پیش استودیو Psyonix را خریداری کرد و تصمیم به انتشار بازی Rocket League به‌صورت مجانی روی فروشگاه خود گرفت. بالاخره این بازی مجانی شده است و تابه‌حال توانسته تعداد 1 میلیون کاربر فعال را به سرورهای بازی بفرستد. با ما همراه باشید تا بازی‌های مجانی این هفته فروشگاه اپیک را به شما معرفی کنیم.

اولین بازی مجانی، Rocket League است که نحوه انتشار آن به مجانی برای همیشه تغییر پیداکرده است اما اپیک یک پیشنهاد بی‌نظیر برای شما دارد و درصورتی‌که این بازی را تا روز 2 آبان ماه به‌حساب خود اضافه کنید، قادر به دریافت یک کوپن تخفیف 10 دلاری از این فروشگاه خواهید بود. این کوپن تنها زمانی قابل‌اعمال خواهد بود که 15 دلار به بالا خرید کنید و تا روز 10 آبان هم برای استفاده از آن‌وقت دارید.

RollerCoaster Tycoon 3: Complete Edition ، دومین بازی مجانی این هفته فروشگاه Epic Games است که اجازه ساخت یک تفریحگاه هیجان‌انگیز و یک رولر کوستر بزرگ را به شما می‌دهد. در این بازی باید مدیریت یک شهربازی بزرگ را به دست بگیرید و با گسترش و تعمیر رولر کوستر اصلی، پول خوبی به جیب بزنید. این نسخه از بازی تمامی بسته‌های الحاقی را به همراه دارد و فرصت خوبی برای امتحان این بازی فوق‌العاده در اختیار شما قرار می‌دهد. در زیر می‌توانید لینک دریافت بازی را مشاهده کنید.

یک سری بازی‌های دیگر مانند Path of Exile و Heroes & Generals WWII برای همیشه مجانی شده‌اند که هر زمان بخواهید، قادر به تجربه آن‌ها خواهید بود. اما اگر این بازی‌ها برای شما کافی نیست، عناوین 3 out of 10, EP 5: “The Rig Is Up!”، Sludge Life و Delores: A Thimbleweed Park mini-adventure هم در دسترس شما قرار دارند تا اکانت خود را به بازی‌های بیشتری مزین کنید.

Rocket League

RollerCoaster Tycoon® 3: Complete Edition

3 out of 10, EP 5: “The Rig Is Up!”

Sludge Life

Delores: A Thimbleweed Park mini-adventure

منبع: EpicGames

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.