دانلود بک آپ بازی Path of Exile برای PC
دانلود بک آپ بازی Path of Exile برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی Path of Exile برای PC

پارسی گیم 24 شهریور 1399 6 دیدگاه
24,642 بازدید

دانلود بازی Path of Exile برای کامپیوتر

دانلود بک اپ استیم بازی Path of Exile

ظهور فروشگاه استیم باعث تغییرات زیادی شد. انتشار بازی‌های مجانی از سویی دادوهوار زیادی به پا کرد اما رفته‌رفته همه به این بازی‌ها عادت کردند و حالا بازی‌های مجانی با پرداخت درون بازی، سهم بزرگی از بازار و شبکه اینترنت را اشغال کرده‌اند. استودیو Grinding Gear Games در سال 2013 دست‌به‌کار بزرگی زد و مانند Valve یک بازی کاملاً مجانی را راهی بازار کرد. عنوان Path of Exiles یک اکشن نقش‌آفرینی آمیخته با المان‌های هک اند اسلش است که شمارا داخل دنیایی تاریک و ترسناک قرار می‌دهد و باید به کمک قهرمانی که از قبل تعیین می‌کنید، نبردی بزرگ و جانانه به راه بیندازید.

بازی‌های این سبک چندان روی داستان مانور نمی‌دهند اما این به معنی آن نیست که بازی Path of Exiles داستان ضعیفی دارد. بازی درجایی شروع می‌شود که شما به‌عنوان یک زندانی محکوم‌به مرگ با کشتی بزرگ به دریایی طوفانی فرستاده می‌شوید. در این میان دریا سرنوشت شمارا مشخص می‌کند و بعد از چند وقت، وسط جزیره‌ای به هوش می‌آیید و این دفعه با مشکل بزرگ‌تری روبه‌رو شده‌اید. جزیره تماماً با کوسه‌های مسخ‌شده پوشیده شده است و با اولین اقدام می‌بینید که سروکله زامبی‌ها پیدا می‌شود و حالا برای خودتان دشمن هم تراشیده‌اند. حالا دیگر همه‌چیز آماده است که شخصیت خود را به سمت یک نبرد نابرابر هدایت کنید و با استفاده از ویژگی‌ها و توانایی‌هایش، او را به یک مار افعی سمی تبدیل کنید که هر موجودی سر راهش قرار بگیرد، با زهرش فلج می‌شود و نابود.

بازی Path of Exiles شباهت‌هایی به دیابلو دارد و گیم پلی آن‌یک نمونه کپی شده است اما خوشبختانه یک سری المان‌های جدید نیز یافت می‌شوند. می‌توانید تا هراندازه که مایل باشید، شخصیت خود را تغییر دهید و این دفعه آزادی عمل بی‌نظیری در اختیار شما قرارگرفته است که در سراسر نقشه بازی بچرخید و با موجودات مختلف سروکله بزنید. مراحل این بازی به‌اندازه کافی ترسناک و مرگ‌بار هستند که ممکن است نیاز به انجام چندین‌باره آن‌ها داشته باشید. چالش‌های بسیار زیادی در طول بازی آماده‌شده‌اند و البته که چالش اصلی در بخش PvP بازی شروع می‌شود، جایی که در برابر دیگر بازیکنان قرار می‌گیرید و به‌صورت گروهی و آنلاین به مسابقه خواهید پرداخت. خوشبختانه نمی‌توان با پرداخت پول در بازی پیشرفت کرد و به همین دلیل تنها تلاش شخصی خود شماست که نتیجه‌بخش خواهد بود. در این سبک بازی‌های Diablo III و Warframe را هم از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Path of Exile با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1/Windows 8
Processor: x86-compatible 2.6GHz or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 650 Ti or ATI Radeon™ HD 7850 or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 32 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: x64-compatible, quad core, 3.2GHz or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1050 Ti or ATI Radeon™ RX560 or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 32 GB available space
Additional Notes: Solid state storage is recommended

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

You are an Exile, struggling to survive on the dark continent of Wraeclast, as you fight to earn power that will allow you to exact your revenge against those who wronged you. Created by hardcore gamers, Path of Exile is an online Action RPG set in a dark fantasy world. With a focus on visceral action combat, powerful items and deep character customization, Path of Exile is completely free and will never be pay-to-win.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 38.5 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

Steam-3.png (662×276)

ازآنجایی‌که سرعت دانلود در ایران کم و هزینه‌ی اینترنت به نسبت زیاد است، مطمئناً دانلود این حجم ‌از بازی‌ها برای کاربران معقول به نظر نمی‌رسد. از این رو راه دیگری جهت نصب بازی‌ها به نام Backup/Recovery وجود دارد که کاربر به‌واسطه‌ی آن می‌تواند فایل استیم بک‌آپ بازی را دانلود یا خریداری کرده و سپس از طریق ابزارهایی که نرم افزار در اختیار او می‌گذارد فایل‌های مورد نظر را بازگردانی کند. جهت انجام این کار در ابتدا باید بر روی گزینه‌ی Steam کلیک و سپس Backup And Restore Games را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه پنجره ای به شکل زیر نمایان خواهد شد. در این قسمت می‌بایست Restore A Previous Backup را انتخاب کنید. توجه داشته باشید جهت تکمیل روند این کار باید دی‌وی‌دی یا فایل بک‌آپ مورد نظر را بر روی سیستم خود داشته باشید.

پس از کلیک بر روی گزینه‌ی گفته شده، پنجره جدیدی باز می‌شود که شما می‌خواهد که فایل پشتیبانی استیم را انتخاب و بر روی Next کلیک کنید. اگر فایل پشتیبانی مورد تائید واقع شود فرایند Restore به طور خودکار آغاز خواهد شد. میزان زمان مورد نیاز جهت تکمیل فرایند نیز نسبت به حجم بازی متغیر است. پس از کامل شدن این روند می‌توانید از بازی خود لذت ببرید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    R.dabi

    مهمان

    سلام ببخشید بازی با کارت گرافیک جیفورس جی تی ۶۱۰ میاره ؟ رم ۸ سی پیو core(tm) i3 2120 3.30GHz رویه گرافیک لو یه لو چه فریمی میگیرم تقریبا ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سعید وثوقی

    مهمان

    سلام خسته نباشید
    داداش یه راهنمایی میکنی چجوری بعد دانلود از استیم بازی رو اجرا کنیم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سعید وثوقی

      مدیر سایت

      سلام
      راهنما و توضیحات را بررسی کنید.

  • Avatar

    hasan

    مهمان

    با سلام درود به شما و سایت بی نظسرتون ی سوال دارم ببخشید این بازی انلاین رایگانه یا خیر

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به hasan

      نویسنده

      سلام ، بسیار ممنون
      بازی free to play هست ولی برای بازی کردن نیاز به برنامه Steam دارین

    • Avatar

      SaEed در پاسخ به hasan

      مهمان

      سلام خواهشا اپدیت جدیدشو بزارید چندروزه اومده. بازیم بخاطر دیابلو رو بورسه. چون شباهت داره بهش ولی رایگانه