Deathloop-Ghostwire
یحیی رحیمی

بازی‌های Deathloop و Ghostwire: Tokyo همچنان در انحصار پلی استیشن 5 خواهند ماند

یحیی رحیمی 1 مهر 1399 بدون دیدگاه
517 بازدید

بمب خبری دیروز قطعا خرید شرکت ZeniMax Media توسط مایکروسافت بود و حالا کنترل تمامی استودیوها و فرانچایزهای شرکت Bethesda Softworks در دستان ایکس باکس قرار دارد. پس از اعلام این خبر، سؤالات زیادی در مورد آینده بازی‌های این کمپانی ایجاد شد زیرا که عناوین بزرگی مانند Deathloop و Ghostwire: Tokyo به‌عنوان انحصاری پلی استیشن 5 معرفی‌شده‌اند و قرار است به مدت زمانی مشخصی در اختیار کاربران این کنسول باشند.
خوشبختانه جواب این سؤال را گرفته‌ایم.

بر اساس توییت جدید Jason Schreier از بلومبرگ، مدیر ایکس باکس در گفتگو با تعدادی از خبرنگاران از ادامه قراردادهای بسته‌شده قبلی خبر داده و اینکه هیچ تغییری در این مورد ایجاد نخواهد شد. با این حساب، بازی‌هایی مانند Deathloop و Ghostwire: Tokyo همچنان در انحصار زمانی پلی استیشن 5 خواهند بود و پس از طی این مدت، روی کنسول ایکس باکس و پی سی هم عرضه خواهند شد.

با توجه به کنترل فرانچایزهای بزرگی توسط مایکروسافت، تعداد بازی‌هایی که این شرکت روی پلتفرم رقیب منتشر می‌کند، به اوج خود خواهد رسید و تابه‌حال چنین موقعیتی پیش نیامده است. معمولاً خرید یک استودیو توسط سونی به معنی انحصاری کردن تمامی بازی‌های آن استودیو است اما Xbox همیشه روند مخالفی داشته و معمولاً بازی‌های خود را برای کاربران PC هم منتشر می‌کند. ممکن است تغییری در زمینه انتشار بازی‌ها روی پلی استیشن 5 ایجاد نشود زیرا که درآمد خوبی برای ایکس باکس خواهد داشت.

بازی Deathloop قرار بود سال 2020 از سوی استودیو Arkane منتشر شود اما حالا تاریخ انتشار آن به سال 2021 میلادی موکول شده است. در مورد تاریخ انتشار بازی Ghostwire فعلاً چیزی نمی‌دانیم و ممکن است خارج از سال 2021 منتشر شود. کارگردان بازی مدتی پیش از کیفیت بالای بازی گفته بود و اینکه باید انتظار بالایی از آن داشته باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.