دنباله بازی Deathloop دث لوپ
علیرضا نظری

دنباله بازی Deathloop احتمال در حال ساخت است

علیرضا نظری 9 دی 1401 بدون دیدگاه
179 بازدید

بازی Deathloop (دث لوپ)، یک IP کاملا جدید از استودیو Arkane محسوب می‌شود که نشان داد هنوز هم از ویژگی‌های بازی Dishonored در رگ‌هایش باقی مانده است. با این حال، دث لوپ ممکن است آخرین نسخه نباشد، با توجه به اینکه برخی شایعات نشان می‌دهند دنباله بازی Deathloop یا یک بسته الحاقی برای آن در دست ساخت است.

به نظر می‌رسد Deathloop به اندازه کافی خوب عمل کرده است تا استودیو Arkane بتواند به کار روی این IP ادامه دهد. جیسون کلی، صداپیشه شخصیت اصلی بازی (کلت)، به همراه اوزیوما آکاگا، بازیگر نقش جولیانا، در مصاحبه‌ای با Streamily بیان کرده بود که بازی دث لوپ ممکن است محتوای بیشتری در بازی دریافت کند. کلی در این مصاحبه اعتراف کرد که هر دوی آن‌ها هنوز با استودیو مذکور قرارداد دارند و روی چیزی مرتبط با دث لوپ کار می‌کنند. در حالی که ماهیت این پروژه در حال حاضر ناشناخته است، تقریباً به طور قطعی یک بسته الحاقی یا دنباله‌ای برای داستان اصلی خواهد بود.

همچنین شایان ذکر است که استودیو Arkane اغلب بسته‌های الحاقی مستقلی را برای عناوین پرچمدار خود منتشر می‌کند. Death of the Outsider در سال 2017 یک بسته الحاقی مستقل از دیس آنرد 2 بود که روایت اصلی داستان را ادامه داد؛ هرچند که در زمینه شخصیت‌ها، داستان‌سرایی و برخی عناصر گیم پلی متفاوت عمل کرد. هم اکنون، ممکن است که پروژه مرموز Deathloop چیزی شبیه به نمونه قبلی باشد که در بسته الحاقی Prey تحت عنوان Mooncrash، بر آن تاکید شده بود.

دنباله بازی Deathloop دث لوپ

بسته الحاقی احتمالی بازی Deathloop

غیرعادی نیست که صداپیشگان ناخواسته اطلاعاتی را ذکر کنند، نورمن ریدس برای Death Stranding 2 نیز همین کار را کرد. با توجه به موفقیت بزرگ دث لوپ و عملکرد صحیح استودیو توسعه‌دهنده، قطعاً ساخت دنباله بازی Deathloop چیزی است که آن‌ها می‌توانند در نظر بگیرند. با توجه به اینکه مایکروسافت اکنون بتسدا را خریداری کرده و بازی‌های Redfall یا Starfield را روی PS5 عرضه نمی‌کند، باید دید که آیا بسته الحاقی یا دنباله‌ بازی دث لوپ ممکن است برای PS5 عرضه شود یا خیر.

بازی Deathloop پس از عرضه به عنوان یک انحصاری زمانی برای PS5 و PC مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. این بازی هم‌اکنون روی کنسول‌های نسل جدید ایکس باکس منتشر شده و به عنوان بخشی از سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس قرار دارد. این پروژه در واقع یک آزمایش منحصر به فرد از استودیو Arkane پس از موفقیت عظیم آن‌ها با فرنچایز Dishonored به حساب می‌آید.

منبع: Gamerant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.