What-Remains-of-Edith-Finch
یحیی رحیمی

بازی های رایگان ماه مه سرویس PS Plus اعلام شد

یحیی رحیمی 12 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
584 بازدید

سرویس های آنلاین چند سالی است که موفقیت های زیادی را عاید کمپانی های بزرگ مایکروسافت و سونی کرده اند و حالا سونی بازی های رایگان ماه مه سرویس PS Plus را معرفی کرده است و شاهد دو بازی خوب و درخور طرفداران کنسول PlayStation 4 هستیم.

در ابتدا بازی مولتی پلیر و آنلاین آشپزی به نام Overcooked را شاهد هستیم و این اولین بازی است که در این ماه به رایگان در اختیار اعضای PS Plus قرار می گیرد. Overcooked ابتدا در سال 2016 منتشر شد و توانست نظر خیلی ها را نسبت به خود جلب کند و جالب است که نسخه جدید آن نیز سال گذشته انتشار یافت. اگر این بازی را قبلا تجربه نکرده اید، اطمینان حاصل کنید که آن را همراه دوستانتان انجام خواهید داد و قول می دهم که یک دنیا سرگرمی و جیغ زدن سرهم دیگر در انتظار شماست.

دومین عنوان رایگان این ماه سرویس PS Plus نیز بازی What Remains of Edith Finch نام دارد که ادامه بازی The Unfinished Swan است. این بازی شما را در نقش اعضای زیادی خانواده Finch قرار می دهد و این خانواده بسیار عجیب هستند و اعضای این نیز به دلایل عجیبی رهسپار آن دنیا می شوند. تجربه این بازی تنها چند ساعت طول می کشد اما در نوع خودش بی نظیر است و شخصا این بازی را تجربه کرده ام و دیگر نمی توانم برای پیشنهاد آن چیز دیگری بگویم و اگر آن را بازی نکرده اید، حتما این ماه به رایگان آن را دریافت کنید.

ps plus may

اگر از کاربران سرویس PS Plus سونی هستید، می توانید از 7 مه میلادی به دریافت این دو بازی روی کنسول PlayStation 4 بپردازید. همانطور که خبر دارید، کنسول های PS3 و Vita از لیست پتلفرم های قابل پشتیبانی این سرویس خارج شده است و تنها PS4 است که باقی مانده است. نظر شما در مورد این بازی ها چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.