پارسی گیم

دانلود بازی Sherlock Holmes Versus Jack the Ripper برای PC

پارسی گیم 6 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
9,864 بازدید

دانلود بازی Sherlock Holmes Versus Jack the Ripper برای کامپیوتر

داستان‌های کارآگاه شرلوک هلمز انگلیسی با پرستیژ خاص و عادت‌های عجیب‌وغریبش طرفداران بسیار زیادی دارد. استودیوهای مختلفی از داستان این کارآگاه در بازی‌های خود استفاده کرده‌اند و در این میان استودیو Frogwares بهتر از همه توانسته داستان را برای ما در طی 5 نسخه مختلف روایت کند. بعد از انتشار چندین نسخه توسط Focus Home Interactive حالا نوبت به یکی جدال‌های بزرگ شرلوک هلمز رسیده است. این دفعه قرار است راز معمای جک قاتل که یکی از وحشتناک‌ترین قاتلان قرن 19 میلادی است فاش شود. در بازی Sherlock Holmes vs Jack the Ripper بالاخره راز ماجرا را فاش کنید.

داستان بازی Sherlock Holmes vs Jack the Ripper چند ساعت بعد از ارتکاب اولین قتل توسط جک شروع می‌شود. واتسون و هلمز در آپارتمان مشهور خود مشغول بحث‌وجدل بر سر دود مضر سیگار هستند و در این میان واتسون با خواندن خبر قتلی که ساعتی پیش در محله وایت چپل رخ‌داده است، خط داستانی بازی را شروع می‌کند. پس‌ازآن است که کارآگاه تصمیم می‌گیرد به همراه دست یارش واتسون وارد ماجرا شود. از سویی جک به قتل‌هایش ادامه می‌دهد و در سوی دیگر نیز شاهد تحقیقات و کارآگاه بازی شرلوک هستیم که می‌خواهد هویت قاتل زنجیره‌ای را فاش کند. راه رفتن در خیابان‌های محله وایت چپل با آخرین جزئیات صورت می‌گیرد و برای اولین بار وارد نمای اول‌شخص شده‌ایم. کافی است سرنخ‌های موجود در محیط را پی بگیرید و سپس با استفاده از آن‌ها معما را حل کنید و نتیجه‌گیری کنید.

برای اینکه در پیدا کردن جک قاتل موفق باشید، لازم است هر صحنه قتل را با دقت بسیار بالایی جستجو کنید و تمامی جزئیات یک قتل را بررسی کنید. بعدازآنکه سرنخ‌ها را به دست آوردید، باید آن‌ها را با جزئیات قبلی مرتبط کنید و البته که شما کارهای عجیب شرلوک را نیز در طول Sherlock Holmes vs Jack the Ripper خواهید دید. جدا از شرلوک می‌توانید بازی را باشخصیت دکتر واتسون ماجراجو نیز پیش ببرید و با 30 شخصیت موجود در بازی ارتباط برقرار کنید و از تکنیک‌های کارآگاهی و پزشکی خود برای حل یکی از بزرگ‌ترین معماهای قتل که هنوز هم هیچ جوابی برای آن وجود ندارد استفاده کنید. بازی‌های شرلوک هلمز طرفداران خاص خودش را دارد و افراد ماجراجو قطعاً از این بازی نیز لذت خواهند برد. در این سبک نگاهی به The Testament of Sherlock Holmes و Sherlock Holmes Crimes and Punishments بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Sherlock Holmes Versus Jack the Ripper با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista
Processor: Celeron 2Ghz or AthlonXp 1900+
Memory: 512MB
Graphics: 128MB Graphics Card
DirectX®: DirectX 9
Hard Drive:3GB of free space
Sound: DirectX 9 compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP/Vista
Processor: Celeron 2Ghz or AthlonXp 1900+
Memory: 512MB
Graphics: 128MB Graphics Card
DirectX®: DirectX 9
Hard Drive:3GB of free space
Sound: DirectX 9 compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Sherlock Holmes Versus Jack the Ripper is an adventure game for Microsoft Windows and Xbox 360, developed by Ukrainian studio Frogwares. It is the fifth game in the Sherlock Holmes series of adventure games developed by Frogwares. The game takes place in the London district of Whitechapel in 1888, the historical site of the Jack the Ripper murders. Following the remastered version of Sherlock Holmes: The Awakened and Sherlock Holmes versus Arsène Lupin, Sherlock Holmes versus Jack the Ripper offered the ability to play in a third-person perspective in addition to the first-person perspective. The French version of the game was released on April 30, 2009. The English version was released on May 24.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.