obsidian-entertainment
یحیی رحیمی

Obsidian Entertainment به دنبال توسعه‌دهندگان برای ساخت یک نقش‌آفرینی کلاس جهانی است

یحیی رحیمی 2 مهر 1398 بدون دیدگاه
548 بازدید

استودیو Obsidian Entertainment آینده خود را با پیوستن به لیست استودیوهای Xbox Game Studios تضمین کرد. بازی بعدی آن‌ها به نام The Outer Worlds نزدیک انتشار است و به نظر می رسد که این استودیو کار روی ساخت بازی بعدی اش را نیز آغاز کرده است. این استودیو به دنبال یک سری توسعه دهندگان خبره برای کار روی ساخت یک بازی جدید است.

این آگهی استخدام نیاز به برنامه نویس رابط کاربری و همچنین برنامه نویس گرافیکی را عنوان کرده است. همچنین در متن آگهی نیز عبارت بازی نقش آفرینی کلاس جهانی بعدی ما دیده می شود. همچنین قرار است که از موتور Unreal Engine استفاده شود. در جای دیگر نیز آگهی متفاوتی پیدا شده است. در این یکی نیاز به طراح رابط کاربری دیده می شود و همچنین گفته شده است که این بازی یک نقش آفرینی فوق العاده خواهد بود.

علاوه بر اینها نیاز به طراح اصلی داستان نیز بیان شده است و همچنین Obsidian گفته است که بازی به صورت مولتی پلتفرم خواهد بود. مدتی قبل مایکروسافت گفته بود که استودیوهایش اجازه دارند که عنوان های چند پلتفرمی بسازند و این یکی نیز همین طlور خواهند بود. البته پلتفرم جدید به معنی PS4 نیست و قرار است که تنها روی Xbox و PC عرضه شود. در ادامه گفته شده است که بازی اول شخص است و مبارازت نزدیک در آن دیده می شود و همچنین شخصیت اصلی می تواند از اشیاء داخل محیط برای مبارزه استفاده کند.

در آخر نیز گفته شده است که بازی به صورت مولتی پلیر نیز خواهد بود. همان طور که می دانید استودیو مدت هاست که تنها بازی های داستانی می سازد و اینکه یک بخش مولتی پلیر را شاهد باشیم نیز جذاب خواهد بود. ممکن است که نسخه بعدی بازی The Outer Worlds در دست ساخت باشد و البته احتمال این رویداد کم است زیرا که این نوع بازی ها تنها زمانی ساخته می شوند که نسخه اول موفقیت خوبی کسب کند. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.