Resident Evil 7
یحیی رحیمی

اضافه شدن بازی های Resident Evil 7 و Final Fantasy XV به سرویس PS Now

یحیی رحیمی 12 شهریور 1399 بدون دیدگاه
838 بازدید

سرویس PS Now این ماه ترسناک تر از ماه های گذشته خواهد بود. این سرویس بازی های Resident Evil 7، Final Fantasy XV، WWE 2K19 و Observation را دریافت خواهد کرد و به این شکل لیست بازی های این سرویس کامل تر خواهند شد. این لیست شامل دو بازی بسیار پرطرفدار، یک عنوان کاملا داستانی و یک شبیه ساز کشتی نه چندان موفق است اما در کل بازی های مناسبی به پلی استیشن نو اضافه شده اند.

بازی Resident Evil 7 بدون شک بزرگ ترین اسم این لیست است. این بازی است که واقعا فرانچایز رزیدنت اویل را به روزهای قدیمی برگرداند. از آن زمان تا به حال دو بازسازی از نسخه های قدیمی منتشر شده اند و یک نسخه جدید هم در راه بازی است. بازی رزیدنت اویل 7 روی PSVR هم تجربه جذابی به اشتراک می گذارد. این بازی برای مدت کوتاهی روی PS Now خواهد بود و بهتر است قبل از 30 نوامبر آن را تجربه کنید.

Final Fantasy XV یکی دیگر از بازی های جدید است. این بازی در سال 2016 راهی کنسول های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان شد و در سال 2018 هم روی رایانه های شخصی منتشر شد. این بازی تا مارس 2021 روی پلی استیشن نو خواهد بود و تجربه این عنوان نقش آفرینی بی نظیر را از دست ندهید. تنها چند آخر هفته به منظور تمام کردن محتوای بازی کافی خواهد بود.

WWE 2K19 و Observation جزو بازی های جدیدی هستند که تاریخ خروج آن‌ها از سرویس اعلام نشده است. نسخه 2019 سری بازی WWE 2K چندان موفق نبود و امتیاز بسیار پایینی دریافت کرد و برند بازی را نابود کرد. از آنجایی که بازی مجانی در اختیار شما قرار خواهد گرفت، تجربه آن ضرری به شما نخواهد زد. در آخر با Observation روبه رو هستیم که یک اثر داستانی است و اگر زمان کافی در اختیار دارید، این بازی را از دست ندهید.

سرویس PS Now راه زیادی تا رسیدن به Xbox Game Pass دارد اما تجربه بازی های آن لذت بخش خواهد بود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.