PlayStation 5
یحیی رحیمی

چندین نسخه مخصوص از کنسول پلی استیشن 5 وجود خواهد داشت

یحیی رحیمی 27 خرداد 1399 بدون دیدگاه
652 بازدید

با معرفی کنسول پلی استیشن 5 از ظاهر سفید و سیاه این کنسول رونمایی شد. در تریلر معرفی گفته شد که کنسول دارای دو نسخه مخصوص است. یکی دارای دیسک بلوری 4K است و دیگری اما کاملا دیجیتالی و بدون دیسک است. به نظر می رسد که نسخه های دیگری نیز از کنسول PS5 وجود دارد.

مدیر بخش طراحی رابط کاربری کنسول به نام مت مک لورین اخیرا در مورد رابط کاربری پلی استیشن 5 صحبت کرده است و در ادامه یک سری جزئیات جالب نیز در مورد این سخت افزار نسل بعدی منتشر کرده است. او گفته است که مدل های مختلف کنسول در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت و احتمالا منظور او مدل های باندل شده است.

شما می توانید روی مدل های زیبا و مخصوص حساب کنید. همچنین شخصی سازی در این نسخه های خاص فراتر از حدی است که فکر می کنید. برای نمونه فردی یک نسخه چوبی از آن را روی ردیت ساخته بود و فوق العاده بود. ما همچنین بخش های تازه ای از نرم افزار را هم نشان خواهیم دید و من مطمئنم که یک نسخه مخصوص برای همه وجود خواهد داشت. شخصا امیدواریم که کنسول با باندل Horizon Forbidden West را ببینم.

واضح است که نسخه های مختلفی از این کنسول در نظر گرفته شده است و مانند PS4 باندل های گوناگون را شاهد خواهیم بود. یکی از طرفداران کنسول نیز مدلی سه بعدی ساخته بود که دارای نوپردازی RGB بود و همچنین در فن آرت دیگری نیز باندل Spider-Man رادیدیم. همه این تصاویر خیره کننده هستند و امیدواریم سونی که از آن‌ها الهام بگیرد.

مک لورین همچنین در جواب به یکی از طرفداران گفته است که سونی هنوز روی PS4 سرمایه گذاری می کند و این طور نیست که کاربران این کنسول به یک باره حذف شوند. به همین دلیل لازم نیست نگران آینده باشید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.