دانلود بازی Nairi Tower of Shirin Deluxe Edition برای PC
دانلود بازی Nairi Tower of Shirin Deluxe Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Nairi Tower of Shirin Deluxe Edition برای PC

پارسی گیم 31 تیر 1400 1 دیدگاه
2,386 بازدید

دانلود بازی Nairi Tower of Shirin Deluxe Edition برای کامپیوتر

بازی‌های داستان محور کوچک یکی از گزینه‌های مناسب برای سرگرم شدن در اوقات فراغت هستند، زیرا زمان زیادی برای اتمام آن‌ها صرف نمی‌شود و تجربه‌ای کوتاه و لذت‌بخش برای شما رقم خواهند زد. بازی NAIRI: Tower of Shirin عنوانی داستان محور از استودیو Homebear بوده که ماجراهای دختر جذاب و کوچکی را داخل شهری به اسم Shirin روایت می‌کند.

شما در بازی نقش دختری به اسم Nairi را بازی خواهید کرد که از خانواده ثروتمند خودش جداشده و مسیر خانه را در شهر Shirin گم‌کرده است. حال باید ماجراهای مختلف و هیجان‌انگیزی را در کنار دوستش Rex که قبلاً یک خلاف‌کار بوده دنبال کند تا به خانه برگردد. آیا می‌توانید او را به خانواده خود برسانید؟

سبک و سیاق بازی حالت خاصی دارد و به‌نوعی انگار دارید کتاب داستانی را ورق می‌زنید. طراحی کارتونی و رنگی دنیای بازی در کنار کاراکترهای آن جذابیت را به دل بازی اضافه کرده است. گیم پلی بازی به صحبت کردن با کاراکترهای مختلف، حل کردن معماها و ماجراجویی در شهر شلوغ Shirin خلاصه می‌شود. همچنین می‌توانید در طول ماجراجویی خود آیتم‌های مختلفی را پیداکرده و با تاجران شهر آن‌ها را معامله کنید. تعداد زیادی کاراکتر جذاب و کارتونی را نیز در طول مسیر ملاقات خواهید کرد.

در نسخه Delux Edition بازی نه‌تنها این ماجراجویی جذاب را تجربه می‌کنید، بلکه به موسیقی‌های اصلی داخل بازی که بسیار گوش‌نواز هستند نیز دسترسی پیداکرده و نقاشی‌های اضافی از محیط بازی را به‌طور جداگانه دریافت می‌کنید تا اگر به این دنیای کارتونی علاقه‌مند شده‌اید، محتوای بیشتری از آن را در اختیار داشته باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Ori and the Blind Forest را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Nairi Tower of Shirin Deluxe Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 2 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 3000
DirectX: Version 9.0
Storage: 5 GB available space
Additional Notes: Display resolution of 1280 x 720 or higher

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Welcome to the first chapter of the NAIRI story!
As Nairi becomes separated from her upper class family in the exotic city of Shirin, she embarks on a perilous journey to seek her way back home. Follow her unique story together with her ex-criminal companion Rex to solve puzzles, make friends and enemies, and uncover a dark mystery tied to the Tower of Shirin…

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    پارسی گیم

    مهمان

    لطفا تریلر برای بازی بزارید
    ممنون از پارسی گیم ?

    پاسخ دهید