PUBG
یحیی رحیمی

بازی های مجانی ماه سپتامبر PS Plus معرفی شد: PUBG و Street Fighter V

یحیی رحیمی 6 شهریور 1399 بدون دیدگاه
341 بازدید

کاربران سرویس PS Plus ماه خوبی را با مجانی شدن بازی Fall Guys سپری کردند. این بازی به سرعت توانست نظر همه را به خود جلب کند و فرصت امتحان مجانی بازی برای کاربران پلی استیشن پلاس، توانست به افزایش تعداد بازیکنان آن پیشرفت شایانی کند. چند روزی تا ماه سپتامبر مانده است اما با شروع ماه قادر به تجربه بازی های PUBG و Street Fighter V به صورت مجانی خواهید بود.

بازی های ماه سپتامبر PS Plus روی کاغذ قدرتمند به نظر می رسند. از سویی Street Fighter V را داریم که اولین بار در سال 2016 منتشر شد و پشتیبانی از آن تا به امروز ادامه پیدا کرده است. فصل پنجم بازی همین چند هفته پیش شروع به کار کرد و شاهد اضافه شدن شخصیت های جدید به بازی بودیم. گیم پلی بازی Street Fighter V همچنان همانند نسخه‌های قبل اعتیادآور و چالش‌برانگیز طراحی‌شده است، هوش مصنوعی بازی در درجات سختی بالا به‌سادگی تسلیم نخواهد شد و شما برای از پای درآوردن حریفان دچار دردسر خواهید شد، فینیشر ها و ضربات تمام‌کننده نیز همچنان در بازی وجود دارند و هرکدام از شخصیت‌ها حرکات مخصوص به خود را دارند.

PS-Plus-September-2020

دومین بازی ماه سپتامبر سرویس پلی استیشن پلاس، نیاز به معرفی ندارد. بازی PUBG از زمان انتشار تا به حال طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است و جزو بهترین بازی های بتل رویال حساب می شود. تقریبا دو سال از انتشار بازی روی PS4 می گذرد و با توجه به اینکه گیمرهای آن به سطح حرفه ای رسیده اند، اضافه شدن کاربران جدید می توان خون تازه ای برای بازی باشد. هر چند عده ای باور دارند که نسخه PC بازی جذاب تر است و کنترل بیشتری در اختیار کاربر قرار می دهد.

هر دو بازی های معرفی شده از اول سپتامبر در دسترس کاربران PS Plus خواهند بود. برای آشنایی با این سرویس، مطلب زیر را مطالعه کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.