star-wars-squadrons
مبین نعمت‌اللهی

بازی‌های رایگان ماه ژوئن مشترکین PlayStation Plus مشخص شد

مبین نعمت‌اللهی 7 خرداد 1400 بدون دیدگاه
326 بازدید

طبق عادت هر ماه، سونی از بازی‌های رایگان مشترکین سرویس PlayStation Plus رونمایی کرد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بازی Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown اشاره داشت.
تمام این بازی‌ها از تاریخ 1 ژوئن در دسترس مشترکین PlayStation Plus خواهد بود و برای دانلود و تجربه کردن عناوین رایگان ماه قبل یعنی Battlefield V, Stranded Deep و Wreckfest: Drive Hard تنها 4 روز دیگر فرصت خواهید داشت.
شما در ادامه می‌توانید نگاهی به اطلاعات بازی‌های رایگان سرویس پلی‌استیشن پلاس بی‌اندازید:
PlayStation Plus

بازی Operation: Tango | پلی‌استیشن 5

این بازی اکیدا به‌عنوان تجربه‌ای چندنفره و چالش‌برانگیز همراه با دوستانتان توصیه می‌شود. ماموریت‌ها در دنیایی ادغام شده از بروزترین فناوری‌های ساخت بشر بزرگ‌ترین چالش پیش‌رویتان خواهد بود. شما در این بازی می‌توانید یکی از دو اپراتور‌های Hacker و یا Agent را انتخاب کرده و ماموریت‌ها را تکمیل کنید.
این بازی تا تاریخ 5 جولای در دسترس مشترکین سرویس PlayStation Plus خواهد بود.

بازی Virtua Fighter 5 Ultimate Edition | پلی‌استیشن 4

استودیو Ryu Ga Gotoky به‌عنوان سازنده‌ی عناوینی همچون Yakuza و Judgemnt تجربه‌ای ناب از بازی‌های مبارزه‌ای یک-درمقابل-یک را ارائه می‌دهد. Ultimate Edition که درواقع نسخه‌ی بازسازی شده از سری‌بازی‌های Virtua Fighter بوده و نسخه‌ی اصلی آن به سال 2006 میلادی برمی‌گردد، دربرگیرنده‌ی تورنمنت‌های شخصی‌سازی شده‌ی آنلاین همراه با پشتیبانی از 16 بازیکن همزمان است. از جمله روش‌های قابل‌بازی، می‌توان به Rank Match, Arcade و Training اشاره داشت.
این بازی تا تاریخ 2 آگوست در دسترس مشترکین سرویس PlayStation Plus خواهد بود.

بازی Star Wars: Squadrons | پلی‌استیشن 4

اگر از کودکی به خلبانی علاقه داشته‌اید، بدون‌شک تجربه‌ی بازی Star Wars: Squadrons خالی از لطف نیست. تجربه‌ی این عنوان سبک Space Combat بر محوریت کنترل کردن فضاپیماها به‌عنوان شخصیت X-wing و مبارز TIE در جریان است. شما همچنین گزینه‌ی تجربه‌ی بازی بر بستر واقعیت‌مجازی و یا همان پلتفرم PlayStation VR را در دسترس خواهید داشت.
این بازی تا تاریخ 5 جولای در دسترس مشترکین سرویس PlayStation Plus خواهد بود.
منبع: PlayStation Blog

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.