Fall Guys
یحیی رحیمی

مقام بیشترین بازی دانلود شده سرویس PS Plus به Fall Guys رسید

یحیی رحیمی 6 شهریور 1399 بدون دیدگاه
1,868 بازدید

سرویس PS Plus سونی در طول سالهای اخیر بازی های مجانی بسیار محبوبی همانند Uncharted: The Nathan Drake Collection و Call of Duty Modern Warfare Remastered را در اختیار کاربران خود قرار داده است اما کسی باور نمی کند که بازی جدید و بامزه Fall Guys توانسته بیشترین میزان دانلود از این سرویس را داشته باشد و دیگر بازی های محبوب به گرد پای او هم نرسیده اند.

بر اساس توییت جدید اکانت توییتر پلی استیشن، بازی Fall Guys: Ultimate Knockout موفق به کسب مقام بیشترین دانلود از سرویس پلی استیشن پلاس را دریافت کرده است. این بازی در طول ماه گذشته به طور مداوم در سر تیتر خبرها حضور داشته است و هر روز به تعداد بازیکنان آن اضافه شده است. بدون شک تاثیر شبکه های اجتماعی روی فروش بازی مشهود و است با یک جستجو ساده، قادر به پیدا کردن صدها هزار توییت، پست اینستاگرامی و مطلب رددیت خواهید بود.

موفقیت بازی Fall Guys بر کسی پوشیده نیست. این بازی در اولین هفته موفق به فروش 2 میلیون نسخه ای روی استیم شد و لقب بهترین شروع میان بازی های Develover Digital به فال گایز رسید. اینکه بازی تنها 20 دلار قیمت دارد و روی PS Plus هم مجانی بوده است تاثیر زیادی روی فروش و دانلود داشته است و هر چند که آمار دانلود بازی مشخص نیست اما با عدد کوچکی روبه رو نیستیم.

تیم توسعه استودیو Mediatonic در واکنش به توییت پلی استیشن گفته است که: « به یاد دارید روزی که می گفتیم بازی جدید ما چه اندازه بزرگ است و می تواند در شروع موفقیت زیادی کسب کند؟ خب حالا به این نگاه بیندازید…» استودیو شیوه انتشار آپدیت های فصلی را برای بازی برگزیده است و فصل اول به آخرین قدم های خود رسیده است. قرار است امروز فصل دوم بازی با محتوای جدید معرفی شود.

اگر تا به حال Fall Guys را روی PS4 دانلود نکرده اید بشتابید زیرا که بازی های ماه سپتامبر معرفی شده اند و وقت زیادی ندارید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.