suicide-squad-kill-the-justice-league
یحیی رحیمی

جزئیات جدید از داستان و بخش های Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر شد

یحیی رحیمی 3 شهریور 1399 بدون دیدگاه
827 بازدید

استودیو Rocksteady بالاخره از بازی جدید خود پرده برداشت. این استودیو مدت هاست در حال پختن بازی Suicide Squad: Kill the Justice League است و تریلر معرفی آن در رویداد DC FanDome منتشر شد. کارگردان بازی به اسم سفتان هیل در حاشیه مراسم از ویژگی های بازی در حال ساخت گفته است و توضیحات بیشتری را در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

همان طور که از تریلر هم مشهود است، بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در شهر متروپلیس خواهد بود و بازی حالت جهان باز دارد اما کمی از آنچه در سری بازی های Arkham و شهر گاتهام دیده ایم متفاوت است. محیط بازی با رنگ های بشاش پر شده است و البته وجود 4 شخصیت در دسترس هم گزینه های کاملا متفاوت با آنچه قبلا دیده ایم را ارایه می دهد.

گزینه هایی جدیدی در بخش مبارزه وجود دارند. کارگردان در طول مصاحبه از هارلی کویین و شخصیت های دیگر نام برده است و گفته است که هر کدام دارای توانایی های مخصوص به خود خواهند بود که بازیکن باید در طول داستان، آن‌ها را تقویت کند. در آخر بازی، هر کدام از شخصیت ها دارای عمیق گیم پلی خاص خودشان خواهند بود و سیستمی مشابه بتمن را در سری بازی های آرخام پیش روی خود داریم.

هارلی کویین عاشق مواد انفجاری و استفاده از چوب بیس بال در مبارزات است، ددشات دارای جت پک است و بازوهای متصل به تفنگ او می توانند دشمن را به رگبار ببندد و البته او یک تک تیرانداز ماهر هم هست. در سوی دیگر کینگ شارک دارای پنجه های مرگ بار است و البته که یک ماشین گان بزرگ هم به همراه دارد. بومرنگ، همان طور که از اسمش پیداست دارای یک بومرنگ مخصوص است و قابلیت کشتن دشمن توسط آن را دارد.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League یک عنوان Co-Op است که در مجموع 4 نفر را پشتیبانی می کند اما قابلیت بازی تک نفره هم وجود دارد و در این حالت، سه شخصیت دیگر توسط هوش مصنوعی بازی هدایت خواهند شد و گزینه سویچ کردن بین آن‌ها هم وجود دارد. بازی جوخه خودکشی: لیگ عدالت را بکش در سال 2022 روی کنسول های Xbox Series X و PlayStation 5 در دسترس خواهد بود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.