batman-arkham-origins
یحیی رحیمی

شایعه: بازی بعدی Batman یک سافت ریبوت خواهد بود؛ بازی بعدی Superman !

یحیی رحیمی 17 بهمن 1398 بدون دیدگاه
699 بازدید

شایعات و گمانه زنی ها در مورد بازی بعدی Batman بالا گرفته است و در طول هفته ها و ماه های گذشته بارها شایعاتی در این مورد شنیده ایم. استودیوهای WB Games Montreal و Rocksteady اما راه سکوت را پیش گرفته اند. جدیدا یک سری اطلاعات از بازی بعدی استودیو لو رفته است و به نظر شاهد یک نسخه جدید از سری Arkham خواهیم بود.

GWW از منابعی که اسم آن‌ها مشخص نشده است یک سری اطلاعات دریافت کرده است و به نظر بازی بعدی Batman یک سافت ریبوت از تمام سری خواهد بود. ابتدا قرار بود که ادامه بازی Batman: Arkham Knight ساخته شود و پسر بروس وین به نام دامیان وین به عنوان شخصیت اصلی حضور خواهد داشت. این پروژه بعدا تغییر یافت و البته در آخر نیز کنسل شد.

بعد از آن بود که استودیو WB Games Montral شروع به ساخت یک ادامه جدید برای این سری گرفت و قرار است که پاییز امسال عرضه شود. این بازی در دنیای DC خواهد بود و بعد از آن نیز یک بازی دیگر برای نسل بعدی کنسول ها از استودیو Rocksteady را شاهد خواهیم بود.

نکته قابل توجه این اطلاعات فاش شده وجود یک بازی از سری Superman است. این بازی تحت رهبری Warner Bros در دست ساخت است و به نظر تنها این استودیو به تنهایی روی آن کار نمی کند. اطلاعات دیگری از این بازی منتشر نشده است. نسخه جدید Batman قرار است حالت Co-Op داشته باشد و همچنین روی Court of Owls تمرکز خواهد کرد.

باید گفت که این اطلاعات را با دید شک و تردید نگاه کنید زیرا که هیچ کدام توسط خود استودیو بازی تایید نشده اند و تنها می دانیم که WB Games Montreal و Rocksteady سالهاست روی یک عنوان جدید کار می کنند و هنوز معرفی نشده است. نظر شما در مورد نسخه بعدی بتمن چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.