بازی Gotham Knights
مهدی ملکی

سیستم مبارزات Gotham Knights با مجموعه Arkham متفاوت است

مهدی ملکی 21 دی 1399 بدون دیدگاه
495 بازدید

با وجود موفقیت عظیم مجموعه بازی‌های Arkham آن هم چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ منتقدین، ما حدود نیم‌دهه شاهد عرضه هیچ نسخه جدیدی از آن نبودیم. این روند در سال پیش با تایید عرضه بازی Gotham Knights پایان یافت و دوره جدیدی را شروع کرد. در حالی که این بازی دنباله عناوین Arkham نخواهد بود اما در برخی از مکانیزم‌ها و موارد خود شباهت‌های زیادی با سری پیشین دارد. گویا این شباهت‌ها در برخی نقاط مشکل‌زا بوده‌اند و استودیو WB Montreal روی تغییر آن‌ها وقت گذاشته‌اند.

کارگردان اجرایی این بازی فلور مارتی به تازگی در مصاحبه خود با وب‌سایت Games Radar به موضوع یاد شده پرداخته است. او اشاره کرده است که با وجود مشترک بودن DNA این اثر با سری Arkham، برخی از مکانیزم‌ها برای عملکرد مناسب‌تر در حالت چندنفره دوباره طراحی شده‌اند. لازم به ذکر است که نسخه Arkham Origins مجموعه قبلی توسط همین استودیو ساخته شده بود که با وجود حس آشنا، چندان به مذاق کاربران خوش نیامد:

ما تمام مکانیزم‌های سیستم مبارزه را برای تطابق با حالت چند نفره دوباره طراحی کرده‌ایم. لازم به ذکر است که ما هنوز هم یک اثر پر زد و خورد داریم و برخی از مکانیزم‌ها برای بازیکنان قدیمی این سری که به تجربه نسخه‌های Arkham نشسته‌اند، ناآشنا نخواهند بود اما می‌توان گفت که از لحاظ مختلفی متفاوت هستند.

«مارتی» به این قضیه اشاره نکرد که این تفاوت‌ها دقیقاً به چه معنا هستند اما بعداً افزود که با وجود چهار شخصیت قابل بازی، حالت چند نفره تنها با دو بازیکن قابل تجربه است. یکی از نظریه‌ها این است که چندین ضربه و کمبو دو نفره در بازی پیاده شده است. تاریخ عرضه بازی Gotham Knights هنوز مشخص نشده است و ما امیدواریم که طی روزها و هفته‌های آینده به جزئيات بیشتری در این زمینه دست یابیم.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.