دانلود بازی Maneater برای PC
دانلود بازی Maneater برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Maneater برای PC

پارسی گیم 23 مهر 1401 24 دیدگاه
35,004 بازدید

دانلود بازی Maneater برای برای کامپیوتر

بیشتر ما فیلم آرواره‌ها ساخته کارگردان معروف، استیون اسپیلبرگ را مشاهده کرده‌ایم. کوسه‌ها یکی از خطرناک‌ترین حیوانات داخل اقیانوس‌ها به شما می‌روند که تابه‌حال جان غواصان و شناگران زیادی را گرفته‌اند. تمامی فیلم‌های سینمایی و بازی‌های ویدیویی به مبارزه با کوسه‌ها بر خواسته‌اند اما استودیو Tripwire Interactive پیشنهاد دیگری دارد. در بازی Maneater قرار است در نقش یک کوسه قرار بگیرید و وارد اقیانوس شوید. هدف اصلی شما در بازی خوردن تمامی موجودات زنده و به‌خصوص انسان‌هاست! نه‌تنها باید این کار را پی‌درپی انجام دهید، بلکه باید از آن لذت ببرید. انسان‌ها دلیل خوبی برای ترس از شما دارند و چه چیزی بهتر از این قدرت استثنایی برای سیر کردن شکم سیری‌ناپذیرتان؟

بازی Maneater یک عنوان اکشن جهان‌گستر است که اسم آن ماهیتش را تعریف می‌کرد. ایده اصلی آن است که به آدم‌خواری بپردازید و چهره خشونت‌آمیز کوسه‌ها را به بدترین شیوه ممکن نشان دهید. داستان بازی توسط یک رئالیتی شو روایت می‌شود. گروهی برای فیلم‌برداری برنامه شکار کوسه به اقیانوس سفر می‌کنند و روند شکار یکی از این آدم‌خوارها را با جزئیات نشان می‌دهند. برنامه‌های این گروه با حمله کوسه‌ها به هم می‌خورد و از همان‌جاست که ماهیت آدم‌خواری کوسه‌ها مشخص می‌شود. استودیو به دنبال واقعیت پردازی و ارائه یک دنیای رئال نیست، برعکس کل تمرکز تیم توسعه روی سرگرم کردن گیمر قرار دارد. به‌عنوان یک کوسه زخم‌خورده به انتقام خواهید پرداخت و برای خوردن انسان‌ها به ساحل و داخل شهر حمله خواهید برد. هفت منطقه خاص در بازی وجود دارد که هرکدام ظاهر مخصوص خودشان رادارند و ازآنجایی‌که ساختار جهان باز استفاده‌شده است، آزادی گردش در تمامی این محیط‌ها وجود دارند.

مأموریت‌های بازی Maneater به چند دسته ازجمله بلعیدن ماهی‌ها، بلعیدن انسان‌ها و خوردن یک‌گونه جانوری دیگری خلاصه می‌شود. کل مراحل بازی یک چرخه تکراری دارند که اتفاقات بامزه‌ای در طی انجام آن‌ها رخ می‌دهد. سیستم پیشرفت در بازی به‌خوبی طراحی‌شده است و شما ابتدا کنترل یک بچه کوسه را بر عهده‌دارید که باید با خوردن غذا و به دست آوردن انرژی، بزرگ و بزرگ‌تر شوید تا در آخر هیچ حریفی برای شما نه در دریا و نه در خشکی پیدا نشود. فکر نکنید همین‌طور می‌توانید انسان‌های بی‌گناه را بخورد و فرار کنید، یک سیستم دستگیری مشابه GTA وجود دارد که کار شمارا سخت خواهد کرد. درصورتی‌که به درجه خاصی برسید، شکارچی کوسه به دنبال شما خواهد آمد و روزتان را سیاه خواهد کرد. بازی Maneater به‌خوبی از پس ارائه حس کمدی و اجرای ایده خلاقانه خود برآمده است. در این سبک بازی‌های Destroy All Humans و Vampyr را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Maneater برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-5300u
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Intel HD 5500
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB of space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-3770 / AMD Ryzen 5 1500X or Higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 970 / AMD Radeon R9 390 or Higher
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB of space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Experience the ultimate power fantasy as the apex predator of the seas – a terrifying SHARK! Maneater is a single player, open world action RPG (ShaRkPG) where YOU are the shark. Starting as a small shark pup you are tasked with surviving the harsh world while eating your way up the ecosystem. To do this you will explore a large and varied open world encountering diverse enemies – both human and wildlife. Find the right resources and you can grow and evolve far beyond what nature intended, allowing the player to tailor the shark to their play style. This is fortunate, because to get revenge on the cruel fisherman that dismembered you will take evolving into a massive shark, an apex predator of legends. Eat. Explore. Evolve.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 18 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.9 از میانگین رای 15 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 24 دیدگاه
  • Avatar

    Resa

    مهمان

    سلام ببخشید رو این مشخصات اجرا میشه
    Ram 8
    Cpu core i5
    Intel hd 620
    ممنون میشم جواب بدید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رضا

    مهمان

    نسخه قدیمی هست
    اپدیت داده لطفا سایت رو بروز کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    سلام رو این اجرا میشه
    Device name DESKTOP-BC87NLH
    Processor Intel(R) Core(TM) i5-4570 CPU @ 3.20GHz 3.20 GHz
    Installed RAM 12/0 GB
    Device ID ECBCFF9D-3F24-406B-989D-E847787002E6
    Product ID 00329-00000-00003-AA460
    System type 64-bit operating system, x64-based processor
    Pen and touch No pen or touch input is available for this display
    ویندو هم 10

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حسین

      پشتیبانی

      سلام
      اگر کارت گرافیک مناسب داشته باشید اجرا میشه

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 24 دیدگاه