پارسی گیم

دانلود بازی Pokémon Let’s Go Pikachu Eevee برای PC

پارسی گیم 27 اسفند 1399 4 دیدگاه
6,288 بازدید

دانلود بازی Pokemon: Let’s Go, Pikachu/Eevee برای کامپیوتر

تجربه یک فیلم قدیمی برای نسل جدید می‌تواند قابل‌درک باشد اما همین موضوع در مورد بازی‌های رایانه‌ای صدق نمی‌کند چراکه بازی‌های رایانه‌ای قدیمی اغلب، از مد افتاده و ازلحاظ گرافیکی و ظاهری چنگی به دل نمی‌زنند و کمتر توجه نسل جدید را جلب خواهند کرد؛ اما سری بازی‌های Pokemon از این قاعده مستثنا بوده‌اند و مانند عنوان Mario به زمان وابستگی‌ای نداشته و همواره جذابیت خود را در میان طرفداران حفظ کرده‌اند. بازی Pokemon: Let’s Go, Pikachu/Eevee جدیدترین عنوان برای کنسول Nintendo Switch است که توسط استودیو Game Freak عرضه‌شده و خاطرات کودکی بسیاری را زنده کرده است.

Pokémon Let's Go Pikachu Eevee

این عنوان یک بازسازی قوی و چشم‌نواز از بازی‌های قدیمی 20 سال پیش است که باقدرتی که کنسول Nintendo Switch ارائه می‌دهد، پیش چشمان شما جان خواهد گرفت. گرافیک بازی بسیار زیبا، کارتونی و شامل رنگ‌آمیزی‌های زنده و روشن است و اضافه شدن کاراکترهای معروف با انیمیشن‌های جذاب که نسبت به نسخه قدیمی، پیکسلی و دوبعدی خودشان زمین تا آسمان فرق می‌کنند، روحی تازه به آن بخشیده است. دنیا و داستان بازی همانی است که همه طرفداران با آن آشنا هستند. ماجراجویی بچه‌هایی در کنار هم‌سفران جذابشان Pokemon ها و یافتن و جمع‌آوری تمامی آن‌ها در کنار مبارزه و نبردهای بامزه و درعین‌حال جذاب.

گیم پلی بازی با گرافیک سه‌بعدی جدیدش دستخوش تغییرات خوبی نیز شده است. شما در ابتدا بین دو Pokemon معروف Pikachu و Eevee یکی را برای هم‌سفر بودن انتخاب می‌کنید. سیستم شکار سایر Pokemon ها نیز مانند بازی قدیمی نیست و بیشتر شبیه به نسخه معروف موبایلی بازی Pokemn Go! شده است. این تغییرات منجر به ساده‌تر شدن بازی شده که تجربه بازی را برای افراد تازه‌کار نیز لذت‌بخش می‌کند. هرچند شکار Pokemon های کمیاب و قدرتمند همچنان چالش‌برانگیز است اما درمجموع سادگی چاشنی کار این عنوان جدید است.

این بازی یک پل ارتباطی میان نسخه قدیمی و جدید بازی Pokemon است. به‌عبارت‌دیگر ارتباط بین نسل‌ها در این بازی مشاهده می‌شود زیرا به اصول خودش پایبند بوده اما تغییراتی خوب و منطقی در آن ایجاد کرده تا نه‌تنها طرفداران قدیمی خودش را راضی نگه دارد، بلکه به تازه‌کارها و طرفداران جدید نیز با آغوش باز خوش‌آمد بگوید تا افراد بیشتری را در دنیای فانتزی خود غرق کند.

در ادامه برای دانلود بازی Pokemon: Let’s Go, Pikachu/Eevee! با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

توجه: این بازی انحصاری Nintendo Switch است و فقط توسط امولاتور Yuzu قابل اجرا بر روی کامپیوتر است، به همین دلیل ممکن است اجرای بازی با مشکلاتی همراه باشد که با پیشرفت در مسیر بازی این مشکلات کاهش می یابند.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Partner up with Pikachu to catch and collect Pokémon on a rich and vibrant adventure in the Pokémon™: Let’s Go, Pikachu! game – available now on the Nintendo Switch™ system! Become the best Pokémon Trainer you can be as you battle other Trainers, Gym Leaders, and the sinister Team Rocket.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    آرتین

    مهمان

    توی صفحه ی شروع میگه که : press a button on the controller you want to use اینجا هر کاری می کنم جلو نمی ره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حافظ

    مهمان

    سیستم مورد نیازش چقدره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی حسینی

    مهمان

    موقع اجرا ارور has stopped working میده

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی حسینی

      پشتیبانی

      متن ارور را در گوگل یا یوتیوب سرچ کنید