بازی Maneater
مهدی ملکی

سونی پول خریداران بازی Maneater، اثر رایگان پلی استیشن پلاس را باز می‌گرداند

مهدی ملکی 12 دی 1399 بدون دیدگاه
983 بازدید

مدتی پیش بازی‌های ماه ژانویه سرویس پلی استیشن پلاس را به اطلاع شما رساندیم؛ آن فهرست شامل بازی‌های Maneater،‌ Shadow of The Tomb Raider و GreedFall بود؛ با این حال اگر شما جزو بازیکنان بدشانس و با به عبارت دیگر خوش‌شانسی باشید که بازی Maneater را دقیقاً قبل از اعلام عناوین سرویس پلی استیشن پلاس تهیه کرده‌اید، سونی پولتان را پس می‌دهد.

یکی از کاربران انجمن ردیت به تازگی گزارش داده که پس از خرید بازی یاد شده و اطلاع از عناوین رایگان این سرویس اشتراکی سونی، متوجه بازگشت پول اثر و پیام سونی شده است:

من بازی Maneater را ماه پیش خریداری کرده بودم؛ وقتی کنسول پلی استیشن 5 را روشن کردم متوجه بازگشت پول آن شدم. اعلامیه سونی به این صورت بود:« به عنوان یکی از اعضای سرویس پلی استیشن پلاس مبلغ پرداخت شده برای بازی را به حساب شما بازگردانده‌ایم زیرا اکنون از عناوین رایگان این سرویس است. این روی قابلیت تجربه بازی تاثیری نخواهد داشت زیرا ما بازی را از کتابخانه آثار شما حذف نکرده‌ایم.»

برخی از کاربران دیگر نیز اشاره کرده‌اند که پس از این رویداد به لایسنس اصلی بازی دسترسی دارند و بنابراین اگر اشتراک پلی استیشن پلاس را تمدید نکنند، باز هم صاحب بازی Maneater خواهند بود. بسیاری از مخاطبان بازگشت پول به حساب PSN خود را تایید کرده‌اند ولی با این حال ممکن است که به دلیل بازه شلوغ تعطیلات سال نو میلادی، برخی از مبالغ دیرتر به حساب‌ها واریز شوند.

به نظر می‌رسد که این پیشنهاد برای بازی‌های پلی استیشن 4 این سرویس یعنی Shadow of The Tomb Raider و GreedFall در دسترس نیست و تنها محدود به کنسول نسل نهمی سونی و اثر رایگان آن است.

بازی‌‌های سرویس پلی استیشن پلاس ماه ژوين از پنجمین روز شروع آن در اختیار دارندگان اشتراک آن قرار می‌گیرند و تا زمانی که عضوی از این سرویس باشند، درون کتابخانه آن‌ها باقی خواهند ماند.

منبع: Games Radar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.