دانلود بازی Blackwind برای PC
دانلود بازی Blackwind برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Blackwind برای PC

پارسی گیم 2 بهمن 1400 بدون دیدگاه
4,419 بازدید

دانلود بازی Blackwind برای کامپیوتر

دنیاهای علمی تخیلی و آینده‌گرایانه هم در بازی‌های ویدیویی جذابیت دارند و هم در فیلم‌های سینمایی و هم در بازی‌های ویدیویی محبوبیت دارند. تجربه شلیک با سلاح‌های لیزری، مبارزه با انواع و اقسام ربات‌های پیشرفته و جنگی و… لذتی بی‌مانند را به خورد بازیکنان می‌دهند. بازی Blackwind از استودیو Drakkar Dev عنوانی جدید در سبک اکشن و ماجرایی بوده که در آینده‌ای دور جریان دارد و مبارزاتی مهیج و سرگرم‌کننده را در دنیای علمی تخیلی خودش به خوردتان خواهد داد.

داستان بازی در مورد شخصیتی به اسم James Hawkins است که پس از سقوط سفینه بزرگش که Pandora نام داشت، داخل یک ربات پیشرفته اسیر شده اما می‌تواند تمامی قابلیت‌های آن را کنترل کرده و هدایتش را بر عهده بگیرد. این ربات که Medusa-24 نام دارد، بسیار پیشرفته بوده قابلیت‌های دفاعی و تهاجمی متعددی دارد. نژاد بیگانه‌ای به اسم Rankos وارد سیاره شده‌اند و همین نژاد که سفینه Pandora را نابود کرده بودند، اکنون در سطح سیاره بشریت را تهدید می‌کنند. شما با کمک این ربات باید به نبرد با آن‌ها رفته و سرنوشت بشر را از تباهی نجات دهید.

گیم پلی بازی با زاویه دوربین ایزومتریک طراحی شده و مبارزات در آن سرعت بالایی دارد. ربات شما به درخت قابلیت‌ها دسترسی دارد که به‌تدریج ویژگی‌های جدیدش توسط آن باز خواهد شد. به جز ویژگی‌های اصلی، می‌توانید رنگ و ظاهر ربات را نیز تغییر دهید تا ظاهری خاص و منحصربه‌فرد به آن ببخشید. این بازی سطح بالایی از اکشن و هیجان را در گیم پلی خود گنجانده که در تمامی مراحل حضور دارد. شما دائم در حال حرکت کردن، شلیک کردن و جاخالی دادن از آتش دشمنان هستید. سبک و سیاق آینده‌گرایانه و علمی تخیلی بازی هم از دیگر ویژگی‌هایی است که شما را مجذوب خودش خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Minecraft Dungeon و The Ascent را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Blackwind با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: AMD FX-8320 (3.5 GHz) / Intel i5-4690K (3.5 GHz) or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-3930K (3.2 GHz)/AMD Ryzen 5 1600 (3.2 GHz) or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Blackwind is a top-down sci-fi action game that puts you in the shoes of a teenager trapped inside a prototype battle armor suit during an alien invasion. Face off against enemies, cut through their ranks, and fight back in a last-ditch attempt to stop a planetary invasion.
When the starship Pandora is shot down, James Hawkins finds himself trapped inside a military prototype Battle Frame armor as he hurtles towards Medusa-42. As the Raknos hordes ravage the planet and leave every human mining colony in ruins, James doesn’t have long to discover how to operate the Battle Frame if he wants to survive his dangerous surroundings and find his missing father.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.