what-happened-game
یحیی رحیمی

بازی ایرانی What Happened ناشر خود را به دلیل اهانت به یک استریمر از دست داد

یحیی رحیمی 23 مرداد 1399 5 دیدگاه
11,860 بازدید

بازی What Happened چند روز پیش به تهیه کنندگی شرکت Sourena Games منتشر شد. این بازی یک عنوان روان شناختی و در مورد یک پسر نوجوان است که با مشکلاتی چون موادمخدر و افسردگی دست و پنجه نرم می کند استودیو ایرانی این بازی هدف های زیادی برای آن در نظر گرفته بودند اما ناشر بازی، امروز از قطع همکاری با توسعه دهندگان به دلیل اهانت به یک استریمر با نام مستعار Omid-Lennon خبر داده است.

امید صدیق ایمانی یک استریمر ایرانی است که پس از انتشار بازی What Happened به نقد و بررسی بازی در استریم اخیر خود پرداخته است. او انتقادات زیادی به بازی وارد کرده است و باور دارد که مشکلات منفی متعدد آن، تجربه بازی را سخت کرده است. به نظر می رسد توسعه دهندگان از نظرات این فرد خوشحال نشده اند و جوابیه اهانت آمیزی برای این فرد ارسال کرده اند.

What Happend Pic

استودیو ایرانی Genius Slackers به منظور تشکر، تصویر او را داخل بازی قرار داده بودند و پس از آنکه استریم امید به پایان رسید و انتقادات به گوش استودیو رسید، تصویر به شکل زیر تغییر پیدا کرد که کاملا اهانت آمیز است و چنین رفتاری از یک استودیو حرفه ای بازی سازی بعید است.

What Happend Tweet

سورنا گیمز پس از مشاهده وضعیت پیش آمده تصمیم به عذرخواهی از استریمر گرفته است و بیانیه ای در این مورد منتشر کرده است. سورنا گیمز دیگر هیچ همکاری با استودیو نخواهد داشت و به این شکل همکاری میان استودیو و ناشر پایان یافته است. توسعه دهندگان بازی What Happened هنوز به خبر منتشر شده واکنش نشان نداده اند و در صورت انتشار اعلامیه، آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

What Happened یک عنوان داستانی و روان شناختی با المان های ترس است که داستان یک پسر دبیرستانی را روایت می کند که تحت فشارهای زیادی به موادمخدر رو می آورید. این بازی روی استیم در دسترس است.

Sourena Games

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    NIMA

    مهمان

    دولوپر رد داده عکس طرف رو گذاشته تو بازی :))))))))) باید دید طرف چی گفته و با چه لحنی. این پشمک های استریمر هم مردم ما الکی گندشون کردن. نمونش اون آریا کئوکسیر دوبار رفتم تو لایوش حالم بد شد یه چند نفر دنبالشون میکنن فکر میکنن تاپ پلیر های دنیان. بازی ایرانی رو با خودش میسنجن نه بری یه بازی رو با مثلا مدرن وارفیر 2 که 2009 اومد دویست میلیون دلار اون موقع خرجش شده مقایسه کنی. حالا نیاید بگید اینا چه ربطی بهم دارن میدونم. دارم مثال میزنم. امکاناتی که جوون های ایرانی دارن تو هر ضمینه خیلی کمتر از خارجی هاست. دلیلشم واضحه. اگر خودشون مستقل بازی رو نشر میدادن هیچ اتفاقی نمیوفتاد اینم یه موردی از اینکه امکانات کافی نیست. با اینکه کار طرف هم درست نبوده. کار دو طرف خوب نبوده کلا.

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ارمان سام در پاسخ به NIMA

      مهمان

      دادش شما تا حالا از اریا توهین شنیدیانقد مودبه طرف این استریمر تمسخر وتوهین کرده و اما جواب سازنده بازی هم غر حرفه ای بوده اریا از زیر صفر شروع کرد و الان خیلی هم عالیه تو کارش

  • Avatar

    ALI ZZZ

    مهمان

    واقعا باید تاسف خورد به حال خودمون که تاب هیچ انتقادی رو بر نمی تابیم و بسیار آماتوری و بچه گانه برخورد می کنیم.توی کشورهای بیشتر توسعه یافته شما در هر مقام و جایگاهی نقد خواهید شد و استقبال میکنن از این انتقادات برای بهتر شدن ، اما متاسفانه توی کشور ما حتی عادی ترین نفر مسول هم نمیشه باهاش عادی صحبت کرد چه برسه به انتقاد ، مثل صنعت خودرو و ….دلیل عدم پیشرفتمون همینه.

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Mohammad در پاسخ به ALI ZZZ

      مهمان

      انتقاد؟؟کدوم انتقاد؟ ایشون توهین کرده اگه کسی بیادانتقادکنه ایرادی نداره ولی اگه دست به تمسخربازی سازبگذاره وتوهین کنه اونوقت ایرادداره اونم یه استریمرکه ازش توقع درک وشعورداریم

  • Avatar

    آرش

    مهمان

    واقعا که ” بعد میگن صنعت گیم توی ایران چرا ضعیفه . بخاطرهمین کاراست . میرن توی حاشیه و کل بازی رو خراب میکنن

    پاسخ دهید