پارسی گیم

دانلود بازی هومییز – Hoomeez برای PC

پارسی گیم 12 آذر 1401 2 دیدگاه
6,186 بازدید

دانلود بازی هومییز برای کامپیوتر

صنعت بازی‌سازی در کشورمان شاید راه زیادی برای طی کردن داشته باشد؛ اما با این حال هر روز می‌توان عناوین جذابی در سبک‌های مختلف پیدا کرد که توسط استودیوهای داخلی ساخته شده‌اند. مزیت بازی‌های ساخت داخل، پشتیبانی کامل، دسترسی ساده و همچنین ایجاد فضایی آشنا با فرهنگ خودمان بوده که شاید بتواند به برگ برنده آن‌ها تبدیل شود. بازی Hoomeez ساخته شرکت سورنا گیمز، یکی از جدیدترین بازی‌های ساخت داخل در سبک بتل رویال و آنلاین است که ماجراجویی‌های جذاب چندنفره را در انواع مسابقات متنوع به خوردتان می‌دهد تا بتوانید ساعت‌ها در آن سرگرم شوید؛ برای دانلود بازی هومییز با پارسی گیم همراه باشید.

قبل از ورود به بازی باید شخصیت اصلی خودتان را که یک موجود بامزه به اسم هومی است بسازید. بازی برای ساخت کاراکتر ابزارهای زیادی به شما داده تا بتوانید ظاهر منحصر به فردی به او دهید. علاوه بر این با بازی کردن و کسب تجربه، می‌توانید آواتارها و اسکین‌های جدید و متنوعی را باز کرده و دائم ظاهر کاراکتر خود را تغییر دهید. گیم پلی بازی در سبک چندنفره و آنلاین طراحی شده که در طول آن باید وارد انواع زمین‌های مسابقه‌ای شده و با مکانیک‌های ساده پریدن و حرکت دادن کاراکتر، در مسابقات شرکت کنید.

بازی مینی گیم‌های متعدد و حالت‌های مختلفی با قوانین منحصر به فرد در دسترس شما قرار می‌دهد. در هر مسابقه باید تلاش کنید که سایر بازیکنان را به نحوی حذف کرده تا بتوانید پیروز میدان شوید. در حالت فوتبال دو تیم با ضربه زدن به یک توپ بزرگ که شبیه به توپ‌های پلاستیکی دوران کودکی در کوچه است، سعی کنند آن را به محوطه حریف پرتاب کنند. حالت سکه یک نقشه وسیع را با انواع تله و موانع در اختیارتان قرار می‌دهد تا با گذر از آن بیشترین تعداد سکه را جمع‌آوری کرده و برنده شوید. در نهایت حالت مسابقه‌ای بازی به سرعت و دقت شما تکیه کرده و مسیری پر پیچ و خم را برای پیشروی طراحی می‌کند تا با کنترل و حرکت دادن کاراکتر، بتوانید نفر اول از خط پایان عبور کنید.

جدای از گیم پلی جذاب و سرگرم‌کننده بازی، گرافیک رنگارنگش از جمله نکات مثبت بازی به شمار می‌آید که به خوبی تمامی جزییات، مراحل و کاراکترها را به تصویر کشیده است. اگر می‌خواهید یک بتل رویال آنلاین ایرانی جذاب را در کنار دوستان خود تجربه کنید، از بازی هومییز غافل نشوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Fall Guys و Human Fall Flat را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی هومییز با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 10 – 32 Bit
CPU: Core I3 4130 Or Ryzen 3 3200G
RAM: 4GB
Video Card: GTX 650 Ti Or R7 360
Hard Disk: 1.5 GB

تصاویری از محیط بازی :

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی هومییز در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی هومییز نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی هومییز رایگان است؟

بازی هومییز یک بازی آنلاین کاملا مجانی یا Free to Play (رایگان) است و برای دانلود و تجربه‌ی این بازی نیاز به پرداخت هیچ پولی ندارید.

۲
آیا سیستم من بازی هومییز را اجرا می کند ؟

بازی هومییز ضمن حفظ گرافیک قابل قبول و همچنین ویژگی‌های بصری نسبتا خوب، حتی برای پایین‌رده ترین رایانه های شخصی قابل اجرا خواهد بود.

۳
بازی هومییز چه حجمی از اینترنت را مصرف می‌کند؟

سرورهای بازی هومییز تماما در داخل ایران قرار دارند و شما می توانید با معمولی‌ترین سرعت اینترنت و پینگ، این بازی را تجربه کنید. همچنین ترافیک مصرفی این بازی به صورت نیم‌بها برای اینترنت شما محاسبه می گردد.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    رادین

    مهمان

    خیلی بازی خوبیه، تو بازی هم همه هستن چه صبح چه ۱۲ شب اگر سرور اینترنت هست.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ASO

    مهمان

    رسما هیچکس تو بازی نیست

    پاسخ دهید