بازی بتل رویال هومییز
نوید قادری

نسخه نهایی بازی بتل رویال هومییز منتشر شد

نوید قادری 6 مرداد 1401 بدون دیدگاه
4,028 بازدید

نسخه نهایی بازی «هومییز» که ورژن بتا آن 5 ماه پیش در اختیار کاربران قرار گرفته بود امروز برای پلتفرم PC منتشر شد. هومییز که یک بازی چند نفره Free-to-play یا رایگان است که کاربران می توانند آن را به صورت رایگان از طریق لانچر «گیم آپ» آن را دانلود و تجربه کنند.

هومییز (Hoomeez) یک عنوان چندنفره بتل رویال محسوب می‌شود که دارای چندین مد مختلف است. در مد اصلی پلیرها باید در مپ‌های بازی به جمع آوری سکه بپردازند و همچنین اجازه ندهند دیگر پلیرها از آن‌ها پیشی بگیرند. مپ‌های این بخش بزرگ و عموما به شکل مارپیچ‌های تو در تو طراحی شده‌اند تا تسلط بر هر نقشه هم به چالشی مهیج برای مخاطبان بازی تبدیل شود.

دیگر مد مهم بازی فوتبال است که در آن می‌توانید خنده‌دارترین مسابقه فوتبالی زندگی خود را تجربه کنید. در اینجا هیچ قانونی به جز گل زدن وجود ندارد و حتی می‌توانید برای برنده شدن رقبای خود را کتک بزنید!

در نهایت سومین مد بازی Race است که طی آن کاربران باید در سریعترین زمان ممکن به خط پایان برسند. هومییز در حال حاضر دارای 20 مپ منحصر است و به مرور زمان مدها و مپ‌های بیشتری بر اساس فیدبک کاربران برای آن منتشر خواهد شد.

هومییز نخستین عنوان بتل رویال ایرانی با پشتیبانی چند ساله است که هر فصل آن با تغییرات عمده همراه خواهد بود. همچنین سورنا در نظر دارد هر 3 ماه یک بار Roadmap منتشر کرده و برنامه‌های آینده تیم توسعه دهنده اعم از مپ‌های جدید ، آیتم‌های جدید و جوایز مختلف را با مخاطبان به اشتراک بگذارد. این بازی ماحصل تلاش 2 ساله تیمی ایرانی متشکل از 8 بازیساز با تجربه است که سعی کرده‌اند عنوانی با استاندارهای جهانی درست کنند.

نسخه مخصوص کامپیوتر این بازی هم اکنون از طریق لانچر گیم آپ قابل دانلود است و به زودی نسخه موبایل بازی نیز با قابلیت کراس دیواس (اجرای بازی با یک اکانت برروی چندین دستگاه و پلت فرم) در ایران منتشر خواهد شد.

تمامی کاربران می‌توانند همین حالا نسخه نهایی بازی هومییز را از طریق گیم آپ منتشر کنند. لانچر گیم آپ با در اختیار قرار دادن رایگان بسیاری از بازی‌های تحسین شده ریز و درشت ، آن هم با استفاده از ترافیک نیم بها شرایطی استثنایی را برای گیمرهای داخلی رقم زده است. تنها کافی است لانچر گیم آپ را دانلود کرده و سپس بازی مورد علاقه خود را به صورت کاملا رایگان همراه با ترافیک نیم بها دانلود کنید. گیم آپ همچنین میزبان چندین عنوان Free-to-Play خارجی است که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند.

حداقل مشخصات فنی مورد نیاز برای اجرای بازی هومییز: 

  1. سیستم عامل: ویندوز 7,8,10
  2. پردازنده Core i3  یا  Ryzen 2,3
  3. رم: 4GB
  4. پردازنده گرافیکی: Intel HD
  5. حجم دانلود: 235 مگا بایت
  6. حافظه مورد نیاز برای نصب : ۱ گیگابایت

بازی آنلاین هومییز را می توانید حتی با ضعیف ترین سیستم و اینترنت نیز تجربه کنید، بازی برای اکثر کامپیوترها قابل استفاده است و با توجه به حجم بسیار کم آن به راحتی می توانید تنها با 200 مگا بایت این بازی را دانلود کنید و با هر اینترنتی آن را تجربه کنید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.