دانلود بازی زولا
دانلود بازی زولا پارسی گیم

دانلود بازی زولا – Zula برای PC

پارسی گیم 20 آذر 1400 855 دیدگاه
703,477 بازدید

دانلود بازی زولا – Zula برای کامپیوتر

بازی‌های شوتر اول‌شخص از گذشته تا به امروز یکی از محبوب‌ترین عناوین در صنعت بازی‌های ویدیویی بوده‌اند. ورود این سبک محبوب به دنیای بازی‌های تیمی و آنلاین، پنجره جدیدی را باز کرد که مخاطبان بی‌شماری به سمتش جذب شدند. بازی زولا یک عنوان شوتر اول‌شخص آنلاین بوده که با همکاری استودیو Madbyte Games و شرکت ایرانی سورنا گیمز طراحی و توسعه داده شده و به دلیل پشتیبانی خوبی که از آن می‌شود، برای بازیکنان داخل کشورمان گزینه مناسبی است.

الهام گرفتن از عناوینی موفق

قطعاً اگر به سبک شوتر اول‌شخص که مبنای تیمی دارد علاقه‌مند باشید، بازی Counter-Strike را تجربه کرده‌اید و بازی زولا نیز بسیاری از عناصر خودش را در زمینه گیم پلی و سلاح‌ها از همان بازی موفق الهام گرفته است. حال باید بپرسید چرا به جای Counter-Strike باید زولا را تجربه کرد؟ امروزه صنعت بازی‌های ویدیویی بیشتر به سمت عناوین آنلاین چندنفره رفته و سبک شوتر اول‌شخص هم زمینه مناسبی برای این کار فراهم آورده است؛ اما اغلب بازی‌های آنلاین و شوتر موجود، یا رایگان نیستند و یا اگر رایگان باشند، به دلیل فاصله سرورهای اصلی آن‌ها از کشورمان، تجربه‌ای نه‌چندان روان با پینگ بالا را به خوردمان می‌دهند نیاز به سخت‌افزار قدرتمند نیز مشکلاتی را برای هم‌وطنانمان رقم خواهند زد.

بازی زولا در اصل محصول ترکیه و شرکت Madbyte Games است اما شرکت سورنا گیمز با احترام به سلیقه مخاطب ایرانی و لزوم وجود یک بازی رایگان آنلاین با پینگ مناسب، این عنوان را برای کشورمان بومی‌سازی و منتشر کرده و با به‌روزرسانی‌های مختلف در طول زمان، محتوای جدیدی در قالب سلاح و نقشه‌های جدید به آن اضافه کرده است. از جمله این محتوای اضافی می‌توان به نقشه‌های تهران و پرسپولیس اشاره کرد.

زولا یک بازی شوتر اول‌شخص تماماً آنلاین است و دارای بخش داستانی جداگانه نخواهد بود؛ ماهیت کلی این بازی رایگان بوده اما دارای پرداخت درون بازی و لوت باکس‌های متنوعی نیز هست که می‌توانید با استفاده از کارت بانکی خود، آیتم‌های مختلف را بدون هیچ واسطه‌ای خریداری کنید. پلتفرم رایانه‌های شخصی (PC) و سیستم‌عامل ویندوز منتشرشده و نسخه‌ی بازی زولا موبایل برای اندروید عرضه شده شده است تا کاربران تلفن‌های هوشمند هم از تجربه‌ی این بازی چندنفره‌ی رایگان در کنار دوستان خود، بی‌بهره نمانند.

ویژگی‌های اصلی بازی زولا

جدای از شباهت‌های عیانی که زولا با بازی Counter-Strike دارد، ویژگی‌های منحصربه‌فردی نیز در آن مشاهده می‌شود که به اختصار آن‌ها را شرح خواهیم داد. قبل از هر چیز برای تجربه این بازی رایگان و آنلاین، نیازی به داشتن اینترنت پرسرعت ندارید و سرورهای داخلی، به‌سادگی با هر اینترنتی می‌توانند تجربه مناسبی را در اختیار شما قرار دهند. همین موضوع پینگی مطلوب و پایین را به شما هدیه می‌دهد و دغدغه همیشگی بازی‌های آنلاین را نخواهید داشت. استفاده از ترافیک نیم‌بها نیز از دیگر نکات مثبت این بازی است؛ هرچند اگر این موضوع هم نبود، ترافیک چندانی توسط Zula مصرف نمی‌شود.

با توجه به بومی‌سازی بازی توسط تیم سورنا گیمز، تمام منوهای داخل بازی، به زبان فارسی بوده و برای افرادی که زبان انگلیسی قوی‌ای ندارند هم مناسب خواهد بود. با وجود اینکه گرافیک این بازی را اصلاً نمی‌توان در حد و اندازه بازی‌های روز در سال 2021 دانست، اما سیاست ناشر بر این بوده است تا این بازی، برای تمام افراد قابل‌اجرا باشد و حتی اگر آن‌ها به سیستم قدرتمندی دسترسی نداشته باشند، بتوانند به‌راحتی بازی را روان اجرا کنند. گرافیک بازی زولا در سطح قابل قبولی قرار دارد ولی هرگز نمی‌توان آن را با تیراندازی‌های روز دنیا مقایسه کرد. با این حال گرافیک این بازی با توجه به وسعت نقشه‌ها و تعداد بازیکنان، بهینه‌سازی مناسبی در رایانه‌های شخصی دارد.

تنوع سلاح‌ها و وجود مدل‌های ایرانی

تنوع سلاح‌های بازی زولا بسیار مناسب بوده انواع سلاح‌های سرد و گرم در سبک کلاس‌بندی Counter Strike در آن وجود دارد. از طرفی همان‌طور که قبل‌تر ذکر شد، شرکت سورنا گیمز برخی از سلاح‌های ایرانی مانند فاتح، شاهر، خیبر و M902 را نیز به طیف سلاح‌های بازی اضافه کرده است. بازی زولا سعی کرده تا با طراحی انواع سلاح‌ها، تمام سلیقه‌ها را در بازی‌های تیراندازی اول‌شخص مدنظر خود قرار داده باشد و همه‌چیز را برای یک همکاری تیمی هیجان‌انگیز آماده کند.

زولا بتل رویال بخشی جدید و پرطرفدار

سورنا گیمز در بهمن سال 1398 طی یک رویداد در تهران، از Zula Battle Royale رونمایی کرد؛ این شرکت قصد انتشار بتل رویال زولا در تابستان سال گذشته را داشت اما به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و اجرای محدودیت‌های اجتماعی، باعث شد تا این پروژه با یک وقفه طولانی مواجه شود. سورنا گیمز طی این مدت، مشغول توسعه و تست این مد بود تا این حالت محبوب بازی با کمترین نقص در دسترس عموم قرار بگیرد. حال پس فراز و نشیب‌های طولانی سرانجام زولا بتل رویال بازی در تاریخ 18 خرداد 1400 منتشر شد و تجربه‌ای مناسب و لذت‌بخش را با قوانین کلاسیک بتل رویال در یک نقشه بزرگ در اختیار بازیکنان قرار داد. وجود وسایل نقلیه و امکان استفاده از قابلیت‌های منحصربه‌فرد مانند جعبه Loot تقلبی از ویژگی‌های قسمت بتل رویال بازی است.

مسابقات بازی زولا

یکی دیگر از دلایلی که می‌تواند شما را به تجربه بازی Zula ترغیب کند، مسابقاتش است. زولا در زمینه مسابقات الکترونیکی نیز فعال است؛ با جا افتادن ورزش‌های الکترونیک در دنیا، پتانسیل این امر برای بسیاری نمایان شد. زولا نیز در این عرصه عقب نمانده و سالیانه بازیکنان زیادی در مسابقات داخلی و خارجی آن شرکت می‌کنند. ازجمله مسابقات داخلی زولا می‌توان به لیگ قهرمانان اشاره کرد که به‌صورت فصلی برگزارشده و تیم‌ها برای شرکت در آن می‌بایست در مسابقات لیگ رده پایین‌تر شرکت کرده و مقام آورند تا اجازه راه‌یابی به لیگ قهرمانان را داشته باشند.

همچنین جام ایران تورنمنتی است که بیش از 500 تیم در آن شرکت می‌کنند و برای جایزه هنگفتی که در ابتدای مسابقه تعیین می‌شود با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. لیگ بانوان زولا هم وجود دارد که فقط برای بازیکنان خانم بوده و حضور آقایان در آن ممنوع است. مسابقات هفتگی زولا نیز به‌صورت دوره‌ای در 5 هفته متوالی برگزار می‌شود.

در ادامه برای دانلود بازی زولا با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 10 – 32 Bit
CPU: Dual Core CPU 2.4 GHz
RAM: 2GB
Video Card: Intel HD Graphics 4000 / AMD Radeon R5 M320
Hard Disk: 5GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 / 8 / 10 – 64 Bit
CPU: Dual Core CPU 3.0 GHz
RAM: 4GB
Video Card: Graphics Intel HD 520 / Radeon R7 M260
Hard Disk: 5GB

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.63 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 985 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی زولا در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی زولا نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا سیستم من بازی زولا را اجرا می کند ؟

بازی Zula ضمن حفظ گرافیک قابل قبول و همچنین ویژگی‌های بصری نسبتا خوب، حتی برای پایین‌رده ترین رایانه های شخصی قابل اجرا خواهد بود.

۲
آیا بازی زولا رایگان است؟

بازی زولا یک بازی آنلاین کاملا مجانی یا Free to Play (رایگان) است و برای دانلود و تجربه‌ی این بازی نیاز به پرداخت هیچ پولی ندارید.

۳
چطور بازی زولا را روی اندروید نصب کنم؟

بازی زولا هم اکنون تنها برای رایانه‌های شخصی (سیستم عامل ویندوز) منتشر شده است اما قرار است به زودی این بازی برای موبایل‌های هوشمند نیز به صورت رایگان عرضه شود.

۴
بازی زولا چه حجمی از اینترنت را مصرف می‌کند؟

سرورهای بازی زولا تماما در داخل ایران قرار دارند و شما می توانید با معمولی‌ترین سرعت اینترنت و پینگ، این بازی را تجربه کنید. همچنین ترافیک مصرفی این بازی به صورت نیم‌بها برای اینترنت شما محاسبه می گردد.

۵
تعداد بازیکنان بازی زولا چقدر است؟

بر اساس گزارش و آخرین اطلاعات از شرکت سورنا گیم، بازی زولا حدود 700 هزار کاربر فعال در ایران دارد که مشغول تجربه‌ی این بازی هستند.

۶
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 855 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام من بازیرو از همین سایت دانلود کردم همه چیش خوب بود دانلودای بعد از نصبشم انجام داد هیچ مشکلی نبود ولی بعد از اینکه تموم شد نوشت در حال دانلود لیست آپدیت ها همونجا موند دیگه بالا نمیاد مشکل از چیه قبلا هم دانلود کرده بودم ولی خوب بود بازی میکردم

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 855 دیدگاه