ghost-of-tsushima
یحیی رحیمی

چارت فروش هفتگی انگلستان: این Ghost of Tsushima صدرنشین

یحیی رحیمی 14 مرداد 1399 بدون دیدگاه
652 بازدید

چارت فروش هفتگی بازی های ویدیویی کشور انگلستان مانند هفته های پیشین منتشر شد و شاهد صدرنشینی دوباره بازی Ghost of Tsushima بودیم. این بازی برای سه هفته پیاپی در صدر قرار دارد و با وجود کاهش 40 درصدی فروش، هنوز جایگاه خود را حفظ کرده است. این هفته تعدادی از بازی های PS4 را میان 10 بازی پرفروش هفته مشاهده کردیم که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

جایگاه دوم چارت به بازی Animal Crossing: New Horizons تعلق دارد که اتفاق عجیبی نیست. این بازی طرفداران بسیار زیادی دارد و مدت هاست که میان 5 بازی پرفروش هفته جابه جا می شود. از جمله بازی های جدید هفته گذشته باید به Destroy All Humans اشاره کرد. از انتشار آخرین نسخه این فرانچایز حدود یک دهه می گذارد اما بازسازی نسخه اصلی توانست مقام سوم جدول را کسب کند.

Destroy All Humans حدود 50 درصد بیشتر از آخرین نسخه فرانچایز فروخت که شروع خوبی برای این سری بازی بعد از سالها حساب می شود. بازی Skater XL که پس از مدت ها از حالت دسترسی اولیه خارج شد و بالاخره به طور رسمی منتشر شد، جایگاه هفتم را به دست آورده است و احتمال خارج شدن از میان ده بازی برتر هفته بعد وجود دارد. در ادامه اسم های آشنایی چون F1 2020 و The Last of Us Part II وجود دارد که از زمان انتشار تا به حال میان 10 بازی برتر هفته قرار داشته اند.

بازی GTA V برعکس هفته های پیشین به مقام نهم جدول سقوط کرده است و باید دید آیا هفته آینده از میان 10 بازی پرفروش خارج خواهد شد یا خیر. GTA V چند سالی است که هر هفته در میان 10 بازی برتر قرار دارد. در زیر می توانید نگاهی به لیست کامل بیندازید و نظر خود را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

  1. Ghost of Tsushima
  2. Animal Crossing: New Horizons 
  3. Destroy All Humans! 
  4. Mario Kart 8 Deluxe
  5. F1 2020
  6. Paper Mario: The Origami King
  7. Skater XL
  8. The Last of Us Part 2
  9. Grand Theft Auto 5 
  10. Minecraft (Switch)

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.