Hitman-3
یحیی رحیمی

کارگردان Hitman 3: قدرت PS5 به پیشرفت بازی کمک زیادی کرده است

یحیی رحیمی 8 مرداد 1399 بدون دیدگاه
413 بازدید

سال 2021 با عرضه نسخه ای دیگر از ماجراجویی های مامور 47 همراه خواهد بود. بازی Hitman 3 در طول مراسم رونمایی از کنسول پلی استیشن 5 معرفی شد و تریلر معرفی آن کیفیت بالای بازی را نشان می داد. این بازی پیشرفت زیادی در زمینه فناوری توسعه و ابزارهای گرافیکی داشته است و کارگردان بازی همه این پیشرفت را از چشم قدرت سخت افزاری بالای PS5 می داند. به باور او این کنسول اجازه تحقق رویای توسعه دهندگان را داده است.

Mattias Engström در گفتگو با مجله رسمی پلی استیشن در مورد Hitman 3 و محیط بازی صحبت کرده است. همان طور که گفتیم، این بازی همراه PS5 معرفی شد و استودیو همکاری نزدیکی با سونی داشته است. تیم توسعه بازی از ظرفیت سخت افزار کنسول به خوبی استفاده کرده است و به خصوص حافظه SSD سریع آن گزینه های زیادی جلوی راه استودیو گذاشته است.

Hitman 3 بزرگ ترین قدم را از لحاظ فناوری ساخت برداشته است و این به لطف توانایی های سخت افزاری پلی استیشن 5 است. این بازی یک عنوان شگفت انگیز و پیچیده است که سیستم های مختلفی را در عین حال به کار می اندازد و این سیستم ها مداوم به یکدیگر کمک می کنند. قدرت بیشتری در اختیار ماست که گزینه های زیادی را جلوی ما قرار داده است تا یک کار فوق العاده انجام دهیم.

ساخت هیتمن تماما به تجربه و آزمایش بستگی دارد. ما بازیکنان را به فضای سندباکس دعوت می کنیم و اجازه می دهیم هر روشی را که می خواهند امتحان کنند. قابلیت بارگذاری سریع بازی روی PS5 باعث تکمیل سه گانه بتمن می شود و به ما جرئت امتحان و خطای بیشتری می دهد.

بازی Hitman 3 اوایل سال 2021 روی کنسول های نسل بعدی و فعلی منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.