Final-Fantasy-XVI
یحیی رحیمی

هر آنچه از بازی Final Fantasy 16 در نمایش پلی استیشن 5 فهمیدیم

یحیی رحیمی 27 شهریور 1399 بدون دیدگاه
680 بازدید

سونی در مراسم PlayStation Showcase از بازی‌های جدید رونمایی کرد که اولین آن‌ها، بازی Final Fantasy 16 بود. برای اولین بار موفق به تماشای تریلر مناسبی از بازی شدیم و فهمیدیم که علاوه بر کنسول پلی‌استیشن 5، این بازی روی رایانه‌های شخصی هم منتشر خواهد شد که با حضور شخصیت‌های جدیدی همراه است و سیستم گیم پلی تازه‌ای در آن به‌کاررفته است.

معرفی بازی Final Fantasy 16

برای اولین بار می‌توانید فضای زیبا و بی‌نظیر بازی Final Fantasy 16 را با تماشای تریلر زیر حس کنید. این بازی نسبت به نسخه‌های پیشین، فضای تاریک‌تری دارد و مشابه بسته‌های الحاقی ساخته شده توسط نائوکی یوشیدا برای بازی Final Fantasy 14 است. تریلر چندان اطلاعات مشخصی در اختیار ما قرار نمی‌دهد اما به نظر، داستان در مورد یک شاهزاده به نام جاشوا است و داخل تریلر یک سری اسامی از نسخه‌های قبلی مانند Shiva، Phoenix و Ifrit هم شنیده می‌شوند. این نسخه از بازی در قرون‌وسطی تمرکز کرده و این در حالی است که نسخه پانزدهم، تلفیق جادو و هیولاها و المان‌های مدرن مانند خودروهای اسپرت را نیز ارائه می‌داد.

یوشیدا و تاکایی در حال کار روی Final Fantasy 16

یکی از خبرهای هیجان‌انگیز در مورد فاینال فانتزی 16، حضور نائوکی یوشیدا، تولیدکننده نسخه چهاردهم و هیروشی تاکایی است. نتیجه همکاری این دو در FF14 بی‌نظیر بود که یک تجربه فوق‌العاده را ارائه می‌داد و باید دید این همکاری در نسخه جدید به چه شکلی خواهد بود. شرکت Square Enix یک کارگردان آشنا با جنگ و مبارزه به نام ریوتا سوزوکی را هم استخدام کرده که با نگاه به کارنامه کاری‌اش، بازی‌های بزرگی مانند Devil May Cry 5 و Dragon’s Dogma دیده می‌شوند.

تنها یا گروهی؟

سری بازی فاینال فانتزی به دلیل سیستم‌های گروهی‌اش شناخته می‌شود اما خبری از مبارزه گروهی در آن تریلر سنگین و خشنی که مشاهده کردیم نبود. ممکن است Square Enix بخش گروهی و چند نفره بازی را در زمان دیگری معرفی کند اما تریلر به ما می‌گوید که بخش بزرگی از بازی Final Fantasy 16 را به‌تنهایی سپری خواهیم کرد و این تغییر بزرگی است. البته شخصیت جاشوا را در اواخر تریلر مشاهده می‌کنیم که دارای قدرت‌های خاصی است و ممکن است او عضو یک گروه جدید باشد.

تاریخ عرضه بازی Final Fantasy 16

Final-Fantasy-XV-2

تریلر معرفی بازی، اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار کف دست ما نگذاشت. ازآنجایی‌که بازی Final Fantasy 15 حدود 2 سال پیش روی PC منتشر شد، ممکن است زمان زیادی تا انتشار بازی مانده باشد. به‌هرحال هنوز بخش دوم Final Fantasy VII Remake منتشرنشده و اولویت اصلی به آن بازی تعلق دارد. بازی Final Fantasy 16 برای رایانه های شخصی و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.