fifa 20
یحیی رحیمی

اضافه کردن صدای استادیوم بازی FIFA به مسابقات لیگ جزیره انگلستان

یحیی رحیمی 18 خرداد 1399 بدون دیدگاه
601 بازدید

ویروس کرونا تقریبا تمام کسب و کارهای دنیا را فلج کرده است. لیگ فوتبال حرفه ای نیز بخشی از همین کسب و کارها هستند و حالا که لیگ ها در حال شروع دوباره مسابقات خود هستند، عدم حضور تماشاگر در بازی قطعا برای طرفداران جالب نخواهد بود. Sky Sports به همین دلیل با EA همکاری کرده است و قرار است صدای پشت زمینه استادیوم های سری بازی FIFA به مسابقات لیگ جزیره اضافه شود.

بسیاری از ارگان ها در حال پیاده کردن شیوه های خود برای ادامه به کار هستند اما با وجود قرنطینه خانگی و فاصله گذاری اجتماعی، حضور تماشاگر در یک رقابت فوتبال غیرممکن است. شبکه ورزشی اسکای نیز به منظور القای فضای هیجانی و جلوگیری از خسته کننده بودن بازی ها، تصمیم به استفاده از صدای ساختگی در طی پخش مسابقات فوتبال کرده است.

مدیر این شبکه در گفتگو با The Verge گفته است: « در حالی که رقابت های ورزشی برای دو ماه متوقف شده بود، ما زمان زیادی را وقف فکر به روش های مختلف پخش مسابقات کردیم. می خواهیم تماشاگران ما بهترین تجربه ممکن را داشته باشند و حتی اگر قادر به حضور در استادیوم ها نباشند، هنوز بتوانند بازی را همراه با خانواده خود تماشا کنند.»

در خبری دیگر اما، با وجود اینکه لیگ های فوتبال هنوز به پایان نرسیده است، شایعاتی در مورد معرفی بازی FIFA 21 شنیده می شود. هر چند که خود بازی FIFA 20 تا به حال آپدیت های رضایت بخشی دریافت کرده است و بازیکنان مختلفی به آن اضافه شده اند. هر چند که چنین شرایطی قطعا به خود بازی جدید نیز ضربه خواهد زد و عدم وجود تغییرات در دنیای واقعی فوتبال، مستقیما روی خودبازی تاثیر می گذارد.

باید دید که صدای استادیوم های بازی FIFA چطور در حین مسابقات پخش خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.