FIFA World Cup 2018
یحیی رحیمی

EA آپدیت جام جهانی بازی FIFA 18 و همچنین پیش‌بینی خود از برنده رقابت‌ها را منتشر کرد

یحیی رحیمی 10 خرداد 1397 بدون دیدگاه
3,064 بازدید

چندین هفته تا شروع هیجان در دنیای فوتبال و جام جهانی روسیه باقی‌مانده است. همه تمرکزها روی این رویداد بزرگ است و EA نیز به این منظور اقدام به انتشار آپدیت جدیدی برای FIFA 18 کرده است. این آپدیت رقابت‌های جام جهانی 2018 را به بازی اضافه می‌کند و فعلاً در فهرست دانلود کنسول‌های PS4 و Xbox One قرار گرفته است و به‌زودی برای PC و Nintendo Switch نیز منتشر خواهد شد.

این به‌روزرسانی رقابت‌های جام جهانی روسیه را اضافه می‌کند و همچنین یک حالت فرعی از FIFA Ultimate Team را نیز به ارمغان آورده است. همان‌طور که گفتیم، جام جهانی 2018 در شرف شروع شدن است و برای دوچندان کردن جذابیت آن می‌توانید این آپدیت را تهیه کنید. این آپدیت به‌طور خودکار به فهرست دانلود کنسول شما افزوده می‌شود و حجم آن حدود 4.5 گیگابایت است.

درحالی‌که جام جهانی روسیه تا تاریخ 14 ژوئن میلادی با سوت شروع بازی روسیه و عربستان سعودی آغاز نخواهد شد؛ شما می‌توانید که به‌طور مجازی این رقابت‌ها را تجربه کنید. EA گروه‌هایی که به رقابت‌های جام جهانی راه پیدا نکرده‌اند را نیز به این آپدیت اضافه کرده است و درنتیجه می‌توانید رقابتی همانند سلیقه خود خلق کنید و به بازی بپردازید. علاوه بر رقابت‌های معمولی جام جهانی، FIFA Ultimate Team مخصوص جام جهانی نیز افزوده شده است.


این بخش از بازی شاهد آپدیت کارت‌های بازیکن در سراسر مسابقات خواهد بود و نتایج رسمی مسابقات و همچنین عملکرد بازیکنان در جام جهانی روی این کارت‌ها تأثیر خواهند گذشت. اگر به دنبال آن هستید که این آپدیت را برای نسخه موبایل نیز دریافت کنید، باید بگوییم که باید کمی بیشتر و تا تاریخ 6 ژوئیه منتظر بمانید. تیم ملی ایران نیز به نظر در این آپدیت گنجانده شده است و در نتیجه می توانید برای اولین بار از تیم ملی ایران در فیفا 18 نیز استفاده کنید.

نکته جالبی برای افرادی که تا به این جای خبر را دنبال کرده‌اند آن است که FIFA 18 با اجرا یک شبیه‌ساز جام جهانی، برنده این مسابقات را اعلام کرده است و این برنده کشور فرانسه است! شما نیز می‌توانید در بخش نظرات از پیش‌بینی خود در مورد قهرمان این دوره رقابت‌های جام جهانی صحبت کنید.

منبع: USGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.