پارسی گیم

Catalyst نام نسخه دوم بازی Mirror’s Edge است

پارسی گیم 20 خرداد 1394 بدون دیدگاه
201 بازدید

ساخته‌ی دیگر استودیوی DICE به جز Star Wars: Battlefront، نسخه دوم بازی Mirror’s Edge است که امروز از نام دقیق این بازی رونمایی شد که برخلاف انتظار نام آن Mirror’s Edge 2 نیست. بر اساس صحبت‌های Sara Jansson، تولید کننده‌ی ارشد استودیوی DICE شاهد دنباله‌ی نسخه‌ی اول بازی که در سال 2008 منتشر شد، نخواهیم بود. او می‌گوید:

شماره‌ی اول بازی وعده‌های بسیاری را به همراه داشت و از نظر گیم‌پلی و استایل برخلاف دیگر بازی‌های ویدئویی بود. Mirror’s Edge دارای روحی منحصر به فرد بود. اما هر چقدر هم که ما بازی قبلی را دوست داشته باشیم ولی می‌دانیم که می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. به همین دلیل، ما تصمیم گرفتیم که Mirror’s Edge را برای یک نسل جدید معرفی کنیم.

تیم بازی‌سازی زمان بسیار زیادی را برای به ارزیابی دوباره‌ی تمامی جنبه‌های بازی اختصاص داده و تجربه‌ی جدیدی را به معرض ظهور گذاشته‌ایم. این بازی یک دنباله یا همان Mirror’s Edge 2 نیست، ما هدف‌هایی را در سر داریم که باعث افتخار نسخه‌ی اول بازی خواهد شد. ما با Mirror’s Edge Catalyst مرزهای حرکت از دید اول شخص را یک قدم به جلو حرکت می‌دهیم و بیشتر به عمق داستان شخصیت اصلی بازی به نام Faith می‌پردازیم؛ اما در کنار این‌ها، گیم‌پلی بسیار عالی و ویژگی‌های جدیدی را برای مخاطبان خود به ارمغان می‌آوریم.

Jansson تائید کرد که بازی Mirror’s Edge Catalyst در مراسم E3 2015 حضور خواهد داشت و انتظار داریم جزئیات بیشتری از بازی فاش شود. این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و PC در اوایل سال 2016 عرضه خواهد شد.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.