بازی فوتبالی FIFA شرکت 2K
یحیی رحیمی

شایعه: فیفا با همکاری 2K مشغول ساخت بازی فوتبالی جدید است

یحیی رحیمی 25 بهمن 1402 بدون دیدگاه
172 بازدید

شایعه تازه‌ای در مورد همکاری فدراسیون جهانی فوتبال موسوم به فیفا با شرکت 2K Games منتشر شده است. طبق شایعه، بازی فوتبالی جدید FIFA توسط سازندگان NBA 2K24 در حال ساخت است و قرار است رقیب جدی برای بازی FC 24 پیدا شد. گفتنی است شرکت 2K در سال 2022 اعلام کرد که برنامه‌ای برای تهیه لایسنس رسمی فیفا ندارد، اما ممکن است تصمیم آنها در طی این دو سال تغییر یافته باشد.

شرکت الکترونیک آرتز در سال 2022 با فدراسیون جهانی فوتبال قطع همکاری کرد. آنها حق استفاده از اسم FIFA و رقابت‌های ملی را تمدید نکردند و تصمیم گرفتند تا مجموعه بازی شبیه‌ساز فوتبال را با اسم جدید FC ارائه دهند. تغییر اسم، تأثیر خاصی روی فروش بازی نگذاشت و این عنوان با اسم جدید توانست موفقیت زیادی کسب کند. جیانی اینفانتینو سال گذشته در طی اجلاسی اعلام کرد که بازی FIFA 25 بهترین اثر رقابتی برای هر دختر و پسری خواهد بود و نوید بازگشت مجموعه بازی فیفا را داد.

دیتاماینر و افشاگر مشهور بازی‌های ویدیویی با اسم مستعار Kurakasis یک توییت تازه منتشر کرد. او نوشت: «بازی فیفا موردعلاقه‌ام، 2K2، اوپس ببخشید فیفا جام جهانی 2002 است.» این گفته باعث شد تا افراد زیادی بگویند که بازی فوتبالی 2K در حال ساخت است. او البته در توییت دیگری اعلام کرد که خبری در این مورد ندارد و این شایعه قدیمی است و ممکن است که واقعیت نداشته باشد. اما او فردی است که قبلاً هم به این شکل اطلاعاتی از بازی‌های جدید فاش کرده است.

بازی فوتبالی FIFA شرکت 2Kبازی فوتبالی فیفا با فرمول 2K

Kurakasis در ادامه افزود که اگر شرکت 2K مشغول ساخت بازی جدید فیفا باشد، آن را باید هنگام معرفی یا انتشار بازی LEGO 2K Goooal رونمایی کند. بسیاری از کاربران توییتر امیدوارند که این شایعه درست از آب درآید. بسیاری از گیمرها نبود رقابت در بازار شبیه‌ساز فوتبال را مسموم می‌دانند و باور دارند که شرکت EA از این فضا سوءاستفاده می‌کند و وجود یک رقیب جدی می‌تواند باعث تولید یک بازی بهتر شود. باید گفت که این شایعه هیچ پایه و اساس درستی ندارد و ممکن است 2K علاقه‌ای به انجام این کار نداشته باشد.

گفتنی است 2K Games از لحاظ خریدهای درون برنامه‌ای، سیاست مشابهی با EA دارد. در نتیجه بازی فوتبالی آنها نیز با هدف کسب درآمد حداکثر منتشر خواهد شد. طرفداران بازی NBA 2K معتقدند که هرسال یک نسخه جدید بدون تغییر گیم‌پلی منتشر می‌شود و از این بابت ناراحت هستند. بدون شک حضور مجموعه بازی FIFA ادامه خواهد یافت و اگر 2K نیز این بازی را نسازد، استودیو دیگری این کار را انجام خواهد داد. نظر شما چیست؟ آیا بالاخره سر و کله یک رقیب جدی برای مجموعه اف سی پیدا خواهد شد؟

منبع: GamingonPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.