PS5
یحیی رحیمی

شایعه: ضخامت PS5 دوبرابر کنسول PS4 Pro و با قیافه ای کلاسیک خواهد بود

یحیی رحیمی 12 خرداد 1399 بدون دیدگاه
564 بازدید

سونی این ماه اطلاعات بسیار بیشتری در مورد کنسول PS5 منتشر خواهد کرد و به نظر قرار است ظاهر اصلی کنسول را ببینیم. در حالی که مایکروسافت اولین تصاویر از Xbox Series X را در دسامبر منتشر کرد، سونی راه محافظه کاری را پیش گرفته است اما بالاخره این پرده قرار است پایین بیفتد.

اخیرا وب سایت روسی Gamemag گزارشی را در مورد سخت افزار تازه سونی منتشر کرده است. این وب سایت ادعا کرده است که این اطلاعات از یک منبع آمریکایی که در حال توسعه بازی برای PS5 است به دست آمده است . بر اساس این گزارش، ظاهر کنسول جدید سونی کلاسیک خواهد بود و اینکه قرار نیست چیزی مشابه مدل تازه اکس باکس را شاهد باشیم.

به نوعی PS5 یک ظاهر سنتی با گوشه های گرد خواهد داشت و همچنین ضخامت آن نیز دوبرابر کنسول PS4 Pro است. در ادامه گفته شده است که این کنسول همچنین دارای یک جزئیات بسیار غیرمعمول است که هنوز توسط هیچ فردی معرفی نشده است زیرا که درز این ویژگی کنسول به تبلیغات آن ضربه می زند و همچنین پیدا کردن فردی که آن را منتشر کرده است هم برای سونی بسیار آسان خواهد بود.

هر چند گفته شده است که این ویژگی در گزارش ها و شایعات بیان شده است اما کسی به آن دقت نکرده است. پیشنهاد می کنیم مانند همیشه این شایعه را جدی نگیرید و منتظر تایید رسمی سونی باشید. ژاپنی ها در حال آماده سازی برای معرفی این کنسول هستند و روز 15 خرداد شاهد برنامه ای یک ساعته خواهیم بود. گفته شده است که این برنامه به اندازه E3 هیجان انگیز و جذاب خواهد بود. از اینجا می توانید نظر مدیر استودیوهای سونی در مورد قیمت کنسول را بخوانید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.