PS5
یحیی رحیمی

مدیرعامل سونی: لازم نیست قیمت PS5 در پایین ترین حد ممکن باشد

یحیی رحیمی 10 خرداد 1399 بدون دیدگاه
495 بازدید

جیم رایان بالاخره از تاریخ برگزاری رویداد معرفی کنسول PS5 پرده برداشت. حالا می دانیم که روز 15 خرداد شاهد برگزاری این مراسم خواهیم بود. او همچنین مصاحبه ای با GameIndustrie داشته است و در مورد قیمت و زمان عرضه این کنسول نیز صحبت کرده است.

جیم رایان باور دارد که لازم نیست قیمت کنسول جدید حتما در پایین ترین حد ممکن باشد، بلکه قیمت نشان دهنده ارزش این کنسول است. او در این مورد گفته است:

jim ryanمن فکر می کنم که بهترین شیوه برای برخورد با این موضوع این است که ما ارزش این کنسول را در نظر بگیریم. در واقع نمی گویم که پایین ترین حد ممکن را درنظر داشته باشیم. ارزش در واقع ترکیبی از عناصر مختلف است. در زمینه ما به معنی بازی است، به معنی آن است که چه تعداد بازی با عمق مناسب و کیفیت در دسترس هستند. همه اینها مسائل مهمی در پلتفرم آینده هستند.

اتفاقات اخیر نشان داد که گیمینگ یکی از کسب و کارهای است که سود بالایی در زمان های سخت می برد. منطقی است که مردم به اندازه کافی پول ندارند که بیرون بروند و خب در خانه می مانند. هیچ کس نمی داند که این چه نتیجه ای خواهد داشت و قرار است چطور و چه اندازه دوام بیاورد. ممکن است با همان مدل های تاریخی مواجه باشیم که دیگر هیچ گاه در آینده پیش نخواهد آمد.

پاندمی کرونا مشکلات زیادی برای تمامی کسب و کارها ایجاد کرده است و بازی های ویدیویی نیز جدا از آن نیست. سوال اصلی آن است که آیا این روی عرضه کنسول سونی تاثیر خواهد گذاشت یا خیر؟ جیم رایان باور دارد که کرونا باعث تاخیر عرضه PS5 نمی شود:

ما آن را در تعطیلات و به صورت جهانی عرضه می کنیم. ما می خواهیم که دنیای بازی های ویدیویی را به جلو برانیم. در حال حاضر هیچ چیز وجود ندارد که برای ما مشکل زا باشد و جلوی انتشار کنسول را بگیرد.

واضح است که سونی برنامه جامعی برای عرضه کنسول PS5 دارد و ممکن است قیمت دستگاه از آنچه فکر می کنیم بیشتر باشد. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.