PlayStation
یحیی رحیمی

عذرخواهی سونی به دلیل مشکلات پیش‌آمده برای فرایند پیش‌خرید پلی استیشن 5

یحیی رحیمی 30 شهریور 1399 بدون دیدگاه
417 بازدید

سونی در مراسم PlayStation Showcase از قیمت و تاریخ عرضه کنسول پلی استیشن 5 رونمایی کرد و روز پس‌ازاین مراسم هم پیش‌خرید کنسول را از طریق فروشگاه‌های بزرگی مانند والمارت و آمازون شروع کرد. این فرایند با مشکلات زیادی مواجه بوده و عده‌ای از فروشگاه‌ها تنها چند دقیقه پس از اتمام مراسم به پیش‌خرید کنسول پرداختند که موجی از تعجب و نارضایتی را به دنبال داشت.

تعدادی از کاربران توسط بات های برنامه‌ریزی‌شده‌ای به فروشگاه‌های حمله کردند و تمامی کنسول های داخل انبار را پیش‌خرید کردند که پس از چند دقیقه، آگهی‌های فروش کنسول را باقیمت بسیار بالا داخل eBay قراردادند. سونی یک بیانیه رسمی در این مورد منتشر کرده و از تمامی مشتریان و طرفداران به دلیل مشکلات ایجادشده عذرخواهی کرده و قول بازگشایی دوباره فرایند پیش‌خرید را در روزهای آینده داده است.

ایجاد مشکل برای وب‌سایت‌ها و باز فروش کنسول های روی eBay چهره جالبی نداشت و حتی مایکروسافت هم نسبت به این واقعه واکنش نشان داد و در توییت جدید خود گفت: « نگران نباشید، ما زمان دقیق پیش‌فروش را در اختیار شما قرار خواهیم داد!» اعلام زمان دقیق پیش‌فروش به فروشگاه‌های مختلف کار بسیار ساده‌ای است که سونی قادر به کنترل درست آن نبوده و همین باعث عصبانیت طرفداران زیادی شد.

PlayStationبیایید صادق باشیم: پیش‌فروش پلی استیشن 5 می‌توانست بسیار روان‌تر پیش برود. ما به دلیل مشکل پیش‌آمده عذرخواهی می‌کنیم. زمان پیش‌خرید جدید را در روزهای آینده اعلام خواهید کرد و فروشگاه‌ها، اطلاعات بیشتری را به اشتراک خواهند گذاشت. تا آخر امسال، تعداد کنسول بیشتری وارد بازار خواهد شد.

میزان تقاضا برای کنسول پلی استیشن 5 هم از موجودی انبار بیشتر است و ممکن است سفارش عده زیادی با تأخیر تحویل داده شود. نظر شما در مورد اتفاقات چند روز اخیر چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.