PS5-Event
یحیی رحیمی

رسمی: رویداد معرفی کنسول PS5 روز 15 خرداد برگزار می شود

یحیی رحیمی 10 خرداد 1399 بدون دیدگاه
755 بازدید

بعد از ماه ها گمانه زنی، بالاخره سونی تاریخ برگزاری رویداد مرتبط با کنسول PS5 را اعلام کرده است. مدیرعامل Sony Interactive Entertainment در جدیدترین پست وب سایت پلی استیشن، رویداد معرفی کنسول جدید را روز 4 ژوئن میلادی اعلام کرده است. قبلا شایعه شده بود که این برنامه روز سوم ژوئن برگزار می شود و حالا تاریخ و ساعت رسمی آن را می دانیم.

سوال اصلی این است که در استریم جدید چه بخش هایی از کنسول PS5 را خواهیم دید. جیم رایان در این مورد گفته است: «برای همین است که من فوق العاده هیجان زده ام تا بتوانم هر چه زودتر اولین اطلاعات از بازی هایی که قرار است روی PlayStation 5 تجربه کنید را به اشتراک بگذارم. بازی هایی که برای این کنسول منتشر می شوند، از بهترین و خلاق ترین استودیوهایمان منتشر شده اند و ما به سختی کار کرده ایم تا بتوانیم پتانسیل سخت افزاری این کنسول را نشان دهیم.»

او در ادامه گفته است که این استریم حدود 1 ساعت خواهد بود و همچنین در فرمت رسمی برگزار خواهد شد و در نتیجه شاهد قسمت تازه ای از برنامه State of Play نخواهیم بود. هر چند به دلیل ویروس کرونا، برگزاری مراسم به صورت آنلاین خواهد بود. رایان همچنین گفته است که این اولین رویداد از معرفی کنسول PS5 خواهد بود و در ادامه سال نیز برنامه های بیشتری را شاهد هستیم.

به نظر می رسد که یک روز بزرگ را برای سونی و PlayStation 5 در پیش داریم و حالا وقت هیجان زده شدن است. باید دید که این مراسم تنها در مورد بازی های این کنسول خواهد بود یا اینکه خود PS5 را نیز بالاخره خواهیم دید. همان طور که می دانید، فعلا ظاهر این دستگاه مشخص نشده است. به هر حال روز 15 خرداد و ساعت 12 و نیم بامداد به وقت ایران منتظر یک استریم زنده جذاب از سوی سونی باشید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.