یحیی رحیمی

تغییرات آپدیت 7.00 کنسول PS4: تنظیم HDR و بهبود چت صوتی

یحیی رحیمی 5 مرداد 1398 بدون دیدگاه
807 بازدید

آپدیت شماره 7.00 کنسول PS4 در حالت بتا قرار گرفته است و یک سری افراد می توانند برای تست و بررسی، آن را نصب کنند. همین افراد نیز چندین ویژگی جدید این آپدیت را معرفی کرده اند. یکی از تغییرات بزرگ پشتیبانی از 16 نفر در چت صوتی تیمی است و همچنین کیفیت و پایداری اتصال به شبکه نیز بهتر شده است و صدای بازیکنان بهتر شنیده می شود.

از این آپدیت به به بعد، دیگر چت هایی که شما تایپ می کنید، با صدای بلند برای بقیه خوانده می شود و البته این قابلیت فقط در زبان انگلیسی در دسترس است. به این شیوه که اپ کنسول روی گوشی شما نصب می شود و با تایپ کردن روی گوشی، متن برای بقیه که در حال بازی هستند خوانده می شود.

از دیگر تغییرات جدید که سونی هنوز اشاره ای به آن نکرده است، تنظیم و اصلاح حالت HDR است. یکی از کاربران Reddit یک اسکرین شات از این قابلیت در اختیار ما گذاشته است و همان طور که می بینید، می توانید مشخص کنید که روشنایی حالت HDR کم تر باشد یا بیشتر. این قابلیت اجازه می دهد که روشنایی را برای بازی های تاریک و روشن تغییر داد و تنها کافی است همانند تنظیم روشنایی این کار را انجام دهید.

firmware_7_hdr_tuning_picture_1

این تنظیم سطح روشنایی HDR فوق العاده است و واقعا کیفیت تصویر در حالت HDR را بالا می برد و بعضی بازی ها در این حالت فوق العاده تاریک هستند و خوب است که می شود کنترل بیشتری روی تصویر داشت. گفتنی است یک سری اپ های جدید مانند استریم Netflix نیز در دسترس قرار گرفته اند اما هنوز گزارشی در این مورد وجود ندارد.

فعلا تست آپدیت 7.00 کنسول PS4 در اختیار افراد محدودی است و بیشتر نیز کاربران حاضر در ایالات متحده در نظر گرفته شده اند. در نتیجه ممکن است هر آن دعوت نامه برای شما نیز ارسال شود. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.