crusader
یحیی رحیمی

توضیحات توسعه دهندگان بازی Crusader Kings III پیرامون مذهب و سیستم فرهنگ

یحیی رحیمی 11 خرداد 1399 بدون دیدگاه
571 بازدید

اخیرا توسعه دهندگان بازی Crusader Kings III یک استریم زنده داشته اند و در مورد مکانیسم های مختلف بازی همچون مذهب و سیستم های فرهنگی صحبت کرده اند. به نظر می رسد که مذهب و دین اهمیت بسیار زیادی در ارتباط با بخش داستانی بازی دارد. به نوعی می توان مذهب ایجاد کرد، دستورات مقدس داد و همچنین نقشه را با توجه به همین مساله تغییر داد و برای نمونه مراکز مذهبی ایجاد کرد.

استودیو برای رسیدن به این نقطه تحقیق بسیار زیادی از تمام ادیان سراسر جهان انجام داده است. اینکه چنین عناصری می توانند بر دنیای بازی تاثیر بگذارند، قابل توجه و جالب است. کارگردان بازی گفته بود که Crusader Kings III یک عنوان شبیه ساز قرون وسطی است که اجازه تحقق هر گونه فانتزی را می دهد اما این بدون چالش پیش نمی رود. نسخه های قبلی این بازی محبوبیت زیادی کسب کرده اند و حالا هدف رسیدن به بازیکنان بیشتری است.

از جمله ویژگی های این بازی می توان به تشکیل یک پادشاهی بزرگ اشاره کرد که این پادشاهی دارای قسمت های مختلف خواهد بود. از سویی باید به اقتصاد توجه کنید و از سوی نیز جنگ و صلح در پیش دارید. حالا مشخص شده است که سیستم های فرهنگی نیز داخل بازی وجود دارند. بیشتر این فرهنگ ها بستگی به زبان دارند اما یک سری نیز بر اساس افسانه و سنت ها ایجاد شده اند.

شخصیت هایی که از فرهنگ های مختلف به پادشاهی شما بیایند، به احتمال زیاد مشکلاتی برای شما خواهند ساخت و برای همین لازم است به این مسائل نیز فکر کنید. ممکن است برنامه شما جدایی فرهنگی باشد یا اینکه فرهنگ را تغییر دهید که کار چندان آسانی نیست. چندی پیش تریلر داستانی بازی به همراه تاریخ انتشار آن منتشر شد و حالا می دانیم که Crusader Kings III روز 1 سپتامبر میلادی عرضه خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.