Crusader Kings III
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی Crusader Kings III مشخص شد

یحیی رحیمی 26 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
514 بازدید

استودیو Paradox Interactive بالاخره تاریخ انتشار بازی استراتژیک Crusader Kings III را مشخص کرد. این بازی مدت هاست که معرفی شده است و چندان جزئیات خاصی از آن در دست نیست. حالا می دانیم که این بازی روز اول سپتامبر 2020 به بازار راه پیدا خواهد کرد و از امروز نیز برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته است. در کنار آن تریلر داستانی بازی هم منتشر شده است که دنیای جالبی را پر از امپراتورها و پادشاهان به تصویر می کشد.

بازی Crusader Kings III سال گذشته از طریق یک تریلر داستان معرفی شد. این بازی برعکس دیگر نسخه ها از دیپلوماسی نیز استفاده کرده است و حتی می توان با دشمن خود نیز مراوداتی داشته باشید. کارگردان بازی در این مورد گفته است که این بازی یک شبیه ساز قرون وسطی عظیم است که به ما اجازه می دهد تا در نقش شخصیت های فانتزی قرار بگیریم و زندگی آن‌ها را در آن برهه زمانی تجربه کنیم.

از آنجایی که نسخه های پیشین بازی، طرفداران زیادی دارد به نظر می رسد که استودیو برای نسخه سوم تلاش زیادی به خرج داده است و به دنبال جذب افراد بیشتری است. از جمله ویژگی های جالب بازی Crusader Kings III می توان به بازسازی زیبای قرون وسطی اشاره کرد و این دفعه خود بازیکن است که قرار است تاریخ را بازنویسی کنید. جدا از آن داستان های زیبایی نیز در جلد گیم پلی به کار رفته است که باعث ایجاد تجربه ای تکرار نشدنی می شود.

استودیو به منظور جلب توجه گیمرها، بازی Crusader Kings II را روی استیم به مدت محدودی مجانی کرده است و می توانید چند روزی به انجام آن بپردازید و خود را آماده تجربه نسخه سوم بازی کنید. اگر مشتاق به دریافت Crusader Kings III هستید، روز 11 شهریور 1399 قادر به دریافت این بازی از طریق استیم و همچنین Xbox Game pass خواهید بود. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.