دانلود بازی East India Company برای PC
دانلود بازی East India Company برای PC پارسی گیم

دانلود بازی East India Company برای PC

پارسی گیم 8 اردیبهشت 1399 1 دیدگاه
9,434 بازدید

دانلود بازی East India Company برای کامپیوتر

بریتانیا زمانی یکی از امپریالیست‌های بزرگ دنیا بود. همه ما از زمانی خبرداریم که انگلستان تحت حاکمیت هند بود. یکی از کمپانی‌هایی که در این میان نقش اساسی روی هند داشت، کمپانی هند شرقی بریتانیا بود که توسط ملکه انگلستان و در سال 1600 میلادی تأسیس شد. این کمپانی زمام امور هندوستان را تا سال‌ها در اختیار داشت. استودیو Nitro Games در سال 2009 تصمیم به ساخت یک بازی استراتژیک از وقایع تاریخی چند سال اخیر گرفت و این‌طور بود که بازی East India Company به کمک شرکت Pardox Interactive به بازار عرضه شد.

بازی East India Company داستان راه‌اندازی یک امپراتوری بزرگ در دل هند است. باید با استفاده از منابع موجود در این کشور شروع به ساخت‌وساز کنید و سپس کم‌کم تمام دنیا را تصاحب کنید. برای این کار باید کشتی‌های جنگی مختلفی را با انواع ابزار و آلات پیشرفته تجهیز کنید و سپس به دل دریا بزنید و هر جزیره و مملکتی که جلوی شما می‌ایستد را تحت مالکیت خود درآورید. درواقع شما می‌توانید بین 8 کشور مختلف انتخاب کنید، یکی از آن‌ها بریتانیا خواهد بود و کشورهای دیگری چون فرانسه و هلند و پرتغال و… نیز در بازی حضور دارند. با انتخاب هرکدام از آن‌ها منابع و نیروهای مختلفی به شما اهدا می‌شود و حالا باید با استفاده از آن‌ها به کشورگشایی بپردازید. می‌توانید با کشور دیگر صلح کنید یا اعلان‌جنگ دهید. مدیریت منابع و اقتصاد کشور اهمیت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل اگر کشور کوچکی را انتخاب کنید، جنگیدن چندان به نفع شما نخواهد بود و باید به معامله فکر کنید.

بیش از 11 نوع کشتی در بازی East India Company وجود دارد که هرکدام از آن‌ها به‌نوعی به شما کمک خواهند کرد. برای نمونه یکی از آن‌ها به درد جنگ می‌خورد و دیگری نیز برای انتقال کالا. بازی گرافیک خوبی دارد و صحنه‌های حماسی در اختیار شما قرار می‌دهد. درواقع بازی ازلحاظ تاریخی فوق‌العاده ازکاردرآمده است و تعادل بسیار خوبی میان دو المان اساسی تجارت و سیاست پدید آمده است. می‌توانید در بخش مولتی پلیر بازی نیز با دوستان خود سرگرم ساختن قلمرو و حمله به یکدیگر شوید و اگر از بخش تک نفره خسته شدید، حالت آنلاین بازی حسابی شمارا سرگرم خود خواهد کرد. بازی‌های استراتژیک زیادی در این سبک پیدا می‌شوند اما هیچ‌کدام نمی‌توانند مانند این بازی هم به مدیریت بپردازند و هم به بخش جنگ ماجرا. در این سبک می‌توانید نگاهی به Railway Empire و Stronghold Crusader 2 بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی East India Company با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® XP
Processor: 1.6 GHz Intel Pentium processor or equivalent AMD Athlon processor
Memory: 1GB
Graphics: 128 MB DirectX 9.0c compatible or better video card with pixelshader 2.0
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: approx. 6 GB
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® XP/Vista
Processor: 2.0 GHz dual core processor
Memory: 2GB
Graphics: 512 MB DirectX 9.0c compatible or better video card with pixelshader 3.0
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: approx. 6 GB
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In East India Company, players will enjoy building the World’s most powerful trading empire & engaging in vigorous battles in both single player & multiplayer modes, all within a breathtaking cinematic game environment. Players will fight, manage, and rule nations from Europe to the Far East with eight nationalities to chose from: British, Dutch, French, Danish, Portuguese, Swedish, Spanish, and the Holy Roman Empire. Starting modestly, you will build your fleet, establish connections to far away countries, and keep the rivaling nations at bay. Choose from a wide array of ship classes, including a variety of transport and military vessels. Create diverse fleets and assign each of them specific trading routes. Control and upgrade well situated ports as you form your strategy for domination.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام. بازی steam error میده چکار کنم

    پاسخ دهید