Cyberpunk 2077
یحیی رحیمی

بازی Cyberpunk 2077 در آخرین مراحل توسعه قرار دارد

یحیی رحیمی 9 خرداد 1399 بدون دیدگاه
792 بازدید

زمان زیادی را برای دریافت بازی Cyberpunk 2077 صبر کرده ایم. با وجود اینکه اطلاعات زیادی از گروه ها و داستان بازی منتشر شده است اما هنوز هم یک گیم پلی درست و حسابی از بازی ندیده ایم. به هر حال این بازی علمی تخیلی ساخته دست افرادی است که سری بازی Witcher را تولید کرده اند و برای همین انتظار زیادی از آن‌ها می رود. به نظر می رسد که روند توسعه بازی به آخرین مرحله خود رسیده است و استودیو در حال انجام کارهای نهایی است.

امروز CD Projekt آخرین آمار و ارقام مالی اولین سه ماهه سال 2020 را منتشر کرده است. این شرکت در طول چند ماه گذشته بیشترین میزان سود را کسب کرده است و روزهای خوبی را پشت سر می برد. از جمله نکات دیگر گزارش مالی این بود که میزان فروش بازی The Witcher 3 Wild Hunt به بیش از 50 میلیون نسخه رسیده است که اتفاق بسیار بزرگی است. همین باعث شده است که فعلا این استودیو لهستانی با ارزش ترین کمپانی ساخت بازی اروپا لقب گیرد و از یوبی‌سافت که سالهاست بر مقام اول تکیه داده است جلو بزند.

سی دی پراجکت حالادر آخرین مراحل توسعه گران قیمت ترین نقش آفرینی تاریخ است: Cyberpunk 2077. این بازی ویژگی هایی چون دنیای جهان باز آینده نگرانه و گسترده ای دارد و بازیکنان نیز نقش شخصیتی به نام V را به دست می گیرند. یک سایبرپانک که تازه به شهر آینده سفر کرده است: Night City. گیم پلی این بازی از قوانین ژانر پیروی می کند و سیستم های آن توسط مایک پانداسمیت ساخته شده اند.

هیجان زیادی در مورد بازی Cyberpunk 2077 وجود دارد. همین باعث شده است که کمپانی های مختلف نیز همکاری نزدیکی با استودیو داشته باشند و برای نمونه مایکروسافت از کنسول Xbox One X با باندل این بازی پرده برداشته است و همچنین Nvidia نیز مدلی از کارت گرافیک را با لوگو بازی عرضه کرده است. این بازی روز 17 سپتامبر منتشر می شود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.