cyberpunk 2077
یحیی رحیمی

Cyberpunk 2077 آخرین و به‌یادماندنی‌ترین بازی بزرگ نسل هشتم کنسول‌ها خواهد بود

یحیی رحیمی 28 مهر 1398 بدون دیدگاه
603 بازدید

همان طور که نسل کنسول ها به آخر خط خود نزدیک می شود، عرضه هر بازی مرزهای سخت افزار و طراحی و استفاده از کنسول را جا به جا می کند و معمولا آخرین بازی ها گرافیک و کیفیت عجیبی دارند. حالا PS4 و Xbox One در آخر چرخه خود قرار دارند و نسل بعدی کنسول ها نیز نزدیک تر از همیشه به ماست. در این میان به نظر می رسد که بازی Cyberpunk 2077 تمام مرزهای ممکن را جابه جا کند.

استودیو CD Projekt RED همان اوایل نسل هشتم، بازی The Witcher 3 را ارایه داد و حالا قرار است که سال آینده Cyberpunk 2077 را ارایه دهد. مدیر دفتر کارکف استودیو اخیرا مصاحبه ای در این مورد داشته است و در مورد نسل فعلی و بعدی کنسول ها صحبت کرده است. John Mamais در این مورد گفت:

ما در بخش توسعه بازی قرار داریم و در حال ساخت بازی های بزرگ و درجه یک هستیم. همانطور که فناوری پیش می رود، ما نیز از آن استفاده می کنیم. ما می خواهیم از آن‌ها استفاده کنیم زیرا که فناوری هر بار باحال تر و جذاب تر می شود. همیشه تلاش می کنیم که ظاهر بازی فوق العاده باشد. من فکر می کنم که Cyberpunk 2077 در زمینه فناوری واقعا خیره کننده باشد. به خصوص اینکه نسل فعلی کنسول ها در حال غیب شدن است. باور دارم که این بازی آخرین و بزرگ ترین بازی نسل فعلی کنسول ها خواهد بود.

بازی های دیگری مانند The Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushima نیز هنوز عرضه نشده اند و باید دید که آیا گرافیک و کیفیت آن‌ها نیز به این بازی خواهد رسید یا خیر. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.