call-of-duty-warzone
یحیی رحیمی

نقشه جدیدی از فصل سوم بازی Modern Warfare لو رفت

یحیی رحیمی 18 فروردین 1399 بدون دیدگاه
511 بازدید

فصل سوم بازی Call of Duty Modern Warfare به زودی شروع خواهد شد و قبل از شروع آن یک سری اطلاعات و جزئیات از این فصل جدید لو رفته است. مدتی پیش اطلاعاتی منتشر شد و شاهد یک نقشه و یک اپراتور جدید بودیم و این دفعه نیز نقشه جدیدی از این فصل لو رفته است.

دیتا ماینرها توانسته اند اطلاعاتی را در فایل های بازی Call of Duty Modern Warfare پیدا کنند که اشاره به نقشه جدیدی به نام «Village» دارد. بر اساس این جزئیات لو رفته که نقشه را از بالا به پایین نشان می دهد، با یک نقشه کاملا جدید رو به رو هستیم. ممکن است فکر کنید این همان نقشه ای است که در بازی Modern Warfare 3 وجود داشت اما باید گفت که این طور نیست.

علاوه بر آن تصویر دیگری نیز از فصل سوم لو رفته است که صفحه بارگذاری این نقشه را نشان می دهد. بر این اساس یک فضای جنگلی را شاهد هستیم که با یک سری ساختمان ها پوشیده شده است. اولین لوگوی فصل سوم بازی نیز شخصیت Alex را از داستان بازی نشان می دهد که نجات پیدا کرده است اما حالا یک پای مصنوعی دارد.

انتظار می رود که فصل سوم بازی Call of Duty Modern Warfare یک بتل پس جدید را به ارمغان آورد که با بخش مجانی Warzone هم یکی خواهد بود. علاوه بر آن نقشه ها، سلاح ها و اپراتورهای جدیدی در راه هستند که هنوز از آن‌ها خبر نداریم و باید منتظر معرفی رسمی آن‌ها از جانب Activision بمانیم. بر اساس گفته ها، فصل سوم این بازی روز 8 آوریل یعنی دو روز دیگر شروع خواهد شد.

تا شروع فصل سوم، قادر به دریافت XP دو برابر در رویدادی خاص خواهید بود و اگر می خواهید پیشرفت سریعی داشته باشید، همین الان شروع به بازی کنید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.