اکتیویژن علاقمند به بازسازی بازی های خاطره انگیز بیشتری است
سعید ستایش

اکتیویژن علاقمند به بازسازی بازی های خاطره انگیز بیشتری است

سعید ستایش 15 مرداد 1396 بدون دیدگاه
918 بازدید

پس از عرضه نسخه‌ی ریمستر بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy و استقبال بی‌نظیر کاربران از آن، شرکت Activision به‌تازگی اعلام کرده که پس از موفقیت این بازی، آن‌ها به دنبال ریمستر کردن بازی‌های خاطره‌انگیز دیگری نیز هستند، این شرکت اعلام کرده که در حال حاضر آن‌ها قصد برگرداندن چند IP جذاب و قدیمی رادارند اما تا زمان حتمی شدن آن‌ها خبری از نام این بازی‌ها منتشر نخواهد شد.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy پس از عرضه توانست طی چند هفته‌ی متوالی به پرفروش‌ترین بازی انگلستان تبدیل شود و صدر جدول را باوجود حریف‌های قدرتمندی اذعان خود کند. تنها چند روز مانده تا این بازی به پرفروش‌ترین بازی ماه در انگلستان تبدیل شود، همچنین بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در حال حاضر پرفروش‌ترین بازی سرویس PS Store سونی نیز هست. به‌تازگی نیز Activision خبر انتشار این بازی را برای کنسول Xbox One تائید کرده و پیش‌بینی می‌شود که پس از عرضه نسخه‌ی کنسول Xbox One فروش این بازی چند برابر شود.

در حال حاضر بیشتر شایعات، مربوط به نسخه‌ی ریمستر بازی Crash Team Racing است و باید منتظر ماند و دید که آیا Activision این بازی به‌یادماندنی و پرطرفدار استدیوی ناتی داگ را مانند Crash Bandicoot N. Sane Trilogy بازسازی می‌کند.

منبع : Aotf

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.