Half-Life-Alyx
یحیی رحیمی

بازی Half-Life: Alyx را می توان بدون هدست واقعیت مجازی نیز بازی کرد

یحیی رحیمی 8 فروردین 1399 بدون دیدگاه
1,642 بازدید

بازی Half-Life: Alyx بالاخره منتشر شد و نشان داد که این همه صبر و تحمل ارزشش را داشت. Valve با آن دستان جادویی اش یک بازی فوق العاده را ارایه داده است که تمام منتقدان به تحسین آن برخواسته اند و به نوعی یک تجربه کاملا جدید از واقعیت مجازی را ارایه داده است. هر چند که برای تعدادی از کاربران، VR چندان جالب نیست و نمی توانند برای این فناوری هزینه کنند یا به طور کل از طبیعت این فناوری جدید خوششان نمی آید. اگر شما از این دسته هستید، خبر خوبی برایتان داریم!

یکی از استریمرهای بزرگ به نام TylerMcVicker اخیرا یک نکته جالب را در مورد این شوتر جدید پیدا کرده است. بر اساس صحبت های او می توان این بازی را بدون هدست واقعیت مجازی نیز تجربه کرد. بازیکنان از زمان عرضه بازی تا به حال به دنبال انتشار یک ماد برای تجربه بازی بدو هدست بوده اند و باید بگوییم که این روش جدید یک ماد نیست.

این فرد از یک سری دستورات کد نویسی استفاده کرده تا بازی بدون یک هدست اجرا شود و به نوعی بازی فکر می کند که هدست متصل است و اجرا می شود. می توانید برای اعمال این دستور کامل به صفحه Twitch این فرد مراجعه کنید. البته قبل از اینکه وارد عمل شوید باید بگوییم که بازی در این حالت مشکلات بسیار زیادی دارد و مشخص نیست که بتوان کل بازی را به این صورت تجربه کرد. اما این نشان می دهد که سازنده های ماد می توانند راه حلی برای این مشکل نیز پیدا کنند. هر چند که ساخت ماد در این حالت مشکلات جدیدی خواهد داشت.

یکی از دلایلی که Valve این بازی جدید را به صورت واقعیت مجازی عرضه کرده است، فروش هدست های خودش بوده است و با این کار تمام انبار خود را نیز خالی کرده است. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.