تعداد بازیکنان کانتر استرایک 2
یحیی رحیمی

تعداد بازیکنان کانتر استرایک به کمترین حد ممکن رسید

یحیی رحیمی 4 آذر 1402 1 دیدگاه
311 بازدید

انتشار بازی Counter-Strike 2 و از دسترس خارج شدن بازی CSGO با تمام محتوا، ضربه ناخوشایندی به شرکت ولو و این مجموعه وارد کرد. تعداد بازیکنان کانتر استرایک در طی روزهای گذشته به کمترین حد ممکن در طی چند سال اخیر رسیده است. در حالی که بسیاری کانتر استرایک 2 را فصل تازه‌ای برای این مجموعه می‌دانستند، بازی‌کنان هر بار با علاقه کمتری سراغ آن می‌روند و تعداد افراد به‌شدت افت کرده است.

اوضاع بازی کانتر استرایک 2 آن‌طور که گفته می‌شود وخیم نیست. این بازی به‌طور مداوم در صدر فهرست بازی‌های استیم قرار دارد و چند صد هزار نفر روزانه آن را بازی می‌کنند. اما این بدین معنی نیست که استقبال از بازی مشابه CSGO است. انتقال بازی به موتور Source 2‌ و جایگزین کردن آن با بازی قبلی باعث بروز مشکلاتی شده است. در واقع بسیاری از بازی دست کشیده‌اند تا شرکت ولو تغییرات لازم را ایجاد کند و محتوای بازی قبلی را برگرداند.

بررسی آمار ارائه‌شده توسط وب‌سایت SteamDB نشان می‌دهد که میانگین تعداد بازی‌کنان کانتر استرایک 2 در طی سی روز گذشته حدود 723 هزار نفر بوده است. این کمترین رقم ممکن از اول سال 2023 است. حتی تعداد بازیکنان میانگین در ماه ژانویه سال 2023 بیشتر از این رقم بود. این در حالی است که در فصل تعطیلات پایان سال به سر می‌بریم و معمولاً کانتر استرایک در این ماه‌ها، رکوردهای قبلی خود را جابه‌جا می‌کند. به عبارت دیگر تعداد بازی‌کنان با یک شیب ملایم در حال کاهش است.

تعداد بازیکنان کانتر استرایک 2افت تعداد بازیکنان کانتر استرایک 2

مقایسه بازیکنان کانتر استرایک 2 با سال گذشته میلادی نشان از رشد اندک دارد. برای نمونه تعداد بازی‌کنان امسال نسبت به ماه نوامبر سال گذشته بیشتر است. بازی CSGO نیز موقع انتشار محتوای زیادی نداشت و بسیاری نسبت به جوانب مختلف بازی اعتراض کردند. شرکت ولو به‌آرامی بازی جدید را ارتقاء داد و در نهایت آن را تبدیل به یکی از کامل‌ترین عناوین مجموعه ساخت. ولو امسال این بازی را کنار گذاشت و سعی کرد تا این روند را بار دیگر تکرار کند. اما به نظر می‌رسد که بازی‌کنان باید چند سالی منتظر به اوج رسیدن Counter Strike 2 باشند.

کانتر استرایک 2 قرار بود به‌عنوان یک آپدیت گرافیکی برای بازی CSGO منتشر شود. اما بازی یک‌باره جایگزین شد و طرفداران مجبور شدند تا با نقشه‌های محدود و حالت‌های اندک بازی بسازند. این باعث شده تا افراد زیادی از بازی فاصله بگیرند و منتظر دریافت آپدیت‌های بعدی باشند. در عین حال مشکلاتی مانند چیترها برجای خود مانده‌اند و فضای مسموم بازی نیز شدت بیشتری گرفته است. بدون شک می‌توان گفت که سال 2023 برای شوترهای آنلاین، سال خوبی نبود. بازی Modern Warfare III نیز با انتقادات زیادی مواجه شده و طرفداران کالاف دیوتی از آن رضایت ندارند.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    serios

    مهمان

    ایرانی زیاد هست تو بازی که باید گفت به جای اینکه بلند بشن یه کاری واسه مملکتشون بکنن تا آباد بشه نشستن کانتر بازی میکنن. خنده دار

    پاسخ دهید